TLC

Volnočasová TV stanice

Mix pořádné zábavy a emocí – to je TLC. Oslovte diváky, zejména ženy, kteří milují pořady o vztazích, rodině i nezapomenutelných životních okamžicích.

TLC
78 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Žena 25–54 let
typický divák
(Afinita 149 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

TLC je TV stanice, která přináší mix emocí, zábavy a inspirativních zážitků. Nabízí jedinečný divácký zážitek prostřednictvím autentických příběhů, dramatických proměn i pohledů do světa slavných. Mezi populární tituly patří investigativní dokument Ticho na place, drama ze světa hudebního průmyslu Taylor Swift vs. Scooter Braun: Zlá krev či nová série populární reality-TV série 90denní snoubenci. K dalším populárním titulům patří reality-TV série 450kg sestry nebo Beďarová doktorka. Oslovte diváky, zejména ženy, kteří vyhledávají dojemné příběhy, silné emoce a inspiraci pro svůj život.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Ticho na place: Temné stránky televize pro děti (Quiet on Set: The Dark Side of Kids TV)
2. Taylor Swift vs. Scooter Braun: Zlá krev
3. 90denní snoubenci (90 Day Fiance)

Mediální skupina:

Divák TLC

Skutečné příběhy plné silných emocí na stanici TLC sledují zejména ženy (72 %), ale také muži (28 %). Typickým divákem je žena ve věku 25–54 let.

Využijte sílu reklamy v prostředí autentických životních příběhů, vztahových dramat a inspirativních proměn a oslovte diváky, zejména ženy, kteří milují silné emoce a zábavu prostřednictvím reality shows. Diváci TLC představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami nejen pro ženy v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb 

diváci atmedia 31 %
diváci ostatních TV stanic 26 %
+5 %
více používají leštěnky a čističe nábytku či jiných dřevěných ploch
diváci atmedia 65 %
diváci ostatních TV stanic 57 %
+8 %
více konzumují mletou nebo zrnkovou kávu
diváci atmedia 67 %
diváci ostatních TV stanic 61 %
+6 %
více používají krémy na ruce

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice

Podobné TV stanice