Warner TV

Filmová / seriálová TV stanice

Filmové trháky, kultovní seriály a tematické večery – to je Warner TV. Oslovte diváky, kteří hledají kvalitní zábavu bez nutnosti předplatného.

Warner TV
787 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Divák 25–54 let
typický divák
(Afinita 106 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

Warner TV přináší do českých domácností novou energii v podobě prémiového obsahu z dílny Warner Bros. Diváci se v rámci tematických večerů mohou těšit na filmy a seriály různých žánrů – od komedie přes krimi po drama. Mezi oblíbené pořady patří například teenagerský seriál Super drbna nebo superhrdinský seriál Superman. Z filmů to jsou například Tajemná řeka, Beetlejuice nebo Batman se vrací. Warner TV nabízí divákům také cyklus pořadů o nevysvětlitelných jevech z onoho světa Odtajněné paranormální aktivity nebo stand up comedy Na Stojáka. Oslovte diváky, kteří milují filmové hity a kultovní seriály.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Volně šířená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Super drbna (Gossip Girl)
2. Superman (Lois & Clark: The New Adventures of Superman)
3. Na stojáka

Mediální skupina:

Divák Warner TV

Filmy, seriály a tematické večery na TV stanici Warner TV sledují jak muži (58 %), tak ženy (42 %). Typický divák je ve věku 25–54 let.

Využijte sílu reklamy v prostředí kvalitních filmů a seriálů z produkce Warner Bros. Discovery a oslovte diváky, kteří hledají prémiovou zábavu bez nutnosti předplatného. Diváci Warner TV představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami pro muže i ženy v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 84 %
diváci ostatních TV stanic 75 %
+9 %
více konzumují kávu
diváci atmedia 29 %
diváci ostatních TV stanic 20 %
+9 %
více užívají žaludeční léky, léky podporující trávení a léky proti pálení žáhy
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 45 %
+4 %
více využívají penzijní spoření

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice