Discovery Channel

Dokumentární TV stanice

Špičkové pořady o vědě a technologiích přinášející fascinující pohledy na svět kolem nás – to je Discovery Channel. Oslovte diváky, zejména muže, kteří chtějí objevovat vesmír, průlomové vynálezy a klíčové okamžiky historie.

Discovery Channel
156 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Muž 25–54 let
typický divák
(Afinita 105 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

Discovery Channel je TV stanice zaměřená na vědu, techniku a historii. Nabízí výjimečné dokumenty, které umožňují divákům nahlédnout do hlubin oceánů, prozkoumat nekonečný vesmír a odhalit tajemství největších globálních organizací i každodenního života lidí. Mezi nejoblíbenější pořady patří Zlatá horečka, Lovci odpadu či Ostřílení řidiči kamionů. K dalším populárním titulům patří reality-TV série Hraniční kontrola nebo dokumentární série Bitvy o zavazadla nebo Jak to dělají? Oslovte diváky, zejména muže, kteří touží proniknout do tajů vesmíru, převratných vynálezů i historických milníků, které formovaly naši civilizaci.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Zlatá horečka (Gold Rush)
2. Lovci odpadu (Salvage Hunters)
3. Ostřílení řidiči kamionů (Mighty Truckers)

Mediální skupina:

Divák Discovery Channel

Dokumenty na TV stanici Discovery Channel sledují zejména muži (65 %), ale také ženy (35 %). Typickým divákem je muž ve věku 25–54 let.

Využijte sílu reklamy v inspirativním světě vědy, technologií a objevování, a oslovte diváky, zejména muže, kteří touží poznávat tajemství vesmíru, přírody a lidské civilizace. Diváci Discovery Channel představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami nejen pro muže v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 62 %
diváci ostatních TV stanic 51 %
+11 %
více používají pánské přípravky na holení
diváci atmedia 61 %
diváci ostatních TV stanic 54 %
+7 %
více využívají pojištění domácnosti
diváci atmedia 75 %
diváci ostatních TV stanic 66 %
+9 %
více nakupují pivo pro domácí konzumaci

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice