CS Mystery

Dokumentární TV stanice

Dokumentární kanál zaměřený na záhady a nevysvětlitelné jevy – to je CS Mystery. Oslovte diváky, zejména muže, kteří rádi pátrají po neznámém.

CS Mystery
496 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Muž 35–64 let
typický divák
(Afinita 144 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

CS Mystery je TV stanice pro diváky, kteří milují konspirační teorie, paranormální jevy a pátrání po stopách mimozemských civilizací. Nabízí také dramatické rekonstrukce zločinů, pořady o tajných spolcích nebo cestopisné dokumenty o vzdálených koutech Afriky, Austrálie nebo Asie. Diváci se mohou vydat po Československých NEJ či sledovat dokumentární série Akta UFO a Blízká setkání u protinožců. K populárním titulům patří také filmy JFK: Spiknutí, Madeleine: Případ nevyřešeného únosu nebo Havárie UFO u Roswellu – 75 let poté. Oslovte diváky, zejména muže, kteří se chtějí dozvědět víc, než je vidět na první pohled!

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Volně šířená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Československá NEJ
2. Akta UFO (UFO Files)
3. Blízká setkání u protinožců (Close Encounters Down Under)

Mediální skupina:

Divák CS Mystery

Dokumenty na TV stanici CS Mystery sledují jak muži (59 %), tak ženy (41 %). Typickým divákem je muž ve věku 35–64 let.

Využijte sílu reklamy v tajemném světě záhad a oslovte diváky, kteří se s nadšením noří do nevysvětlitelných jevů, konspiračních teorií a pátrání po skrytých pravdách. Diváci CS Mystery představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami nejen pro muže v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 62 %
diváci ostatních TV stanic 51 %
+11 %
více používají pánské přípravky na holení
diváci atmedia 61 %
diváci ostatních TV stanic 54 %
+7 %
více využívají pojištění domácnosti
diváci atmedia 75 %
diváci ostatních TV stanic 66 %
+9 %
více nakupují pivo pro domácí konzumaci

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice