Váš partner ve světě tematických televizí

TLC – to je televizní stanice plná zábavy a emocí, občas šokující, ale vždy srdečná. Její inspirativní obsah je zaměřený na životní styl, rodinu, vaření, zábavu i skutečné příběhy. Právě proto si své věrné diváky našla především mezi ženami, které vyhledávají pořady o svatbách, vztazích nebo životních cestách a proměnách. V roce 2020 překvapí TLC své diváky pořady jako Jak si vybrat správné šaty, 90denní snoubenci o rodinných a vztahových problémech nebo reality show Beďarová Doktorka.

Klíčové parametry
life-style
TV stanice
189 000
oslovených diváků
ve věku 15–69
za měsíc
194%
komerční afinita žen
ve věku 35–69 let
CZ
dostupnost
reklamy
měřená
TV stanice
Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 06. 01. – 05. 02. 2020, Reach 000, 01. 11. 2019. – 12. 02. 2020, Afinita
Diváci stanice

Televizní stanice TLC je vyhledávaná především ženami, které rády sledují romantické seriály, zábavní pořady nebo life-style pořady. Diváci TV stanice TLC dbají na správnou životosprávu a rádi zkouší nové věci.

Prověřené seriály a pořady pro volný čas jsou ideální kombinací pro vaši značku. Můžete oslovit skupinu diváků, která drží krok s poslední módou i aktuálními trendy.

Diváci tematických stanic Atmedia v porovnání s diváky ostatních televizních stanic o
11 %více využívají pojištění domácnosti.
9 %více nakupují pravidelně instantní / rozpustnou kávu.
6 %více nakupují české výrobky, kdykoliv mohou.
6 %více nakupují min. 1 ročně léky proti bolesti v krku.
Zdroj: MML–TGI, 2018
Vybrané pořady TV stanice
Jak si správně vybrat šaty
Kate a randění
Beďarová doktorka
TLC v balíčcích služeb
Balíčky vám pomohou rychle a snadno vybrat skupiny kanálů dle vašeho cílení.
Reklamní TV balíček
atmax
Upoutejte svými produkty či službami diváky na 24 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
24 TV stanic
13 800 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atadults
Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 21 TV stanicích s různým zaměřením.
21 TV stanic
14 500 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atchoice
Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 8 TV stanicích.
min. 8 TV stanic
16 300 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Individuální prodej
GRP
CS 15–69
1 stanice z balíčku atadults
17 600 Kč
Spotový
prodej
Cena za 30 vteřin
2 600 Kč
Sponzoring
Cena za 1 sponzorský vzkaz
1 400 Kč
Nahoru