FilmBox Stars

Filmová / seriálová TV stanice

Romantické příběhy, dojemná dramata i detektivní seriály – to je FilmBox Stars. Oslovte diváky, kteří milují napětí u detektivek, stejně jako oddech u romantických komedií.

FilmBox Stars
427 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Divák 45–54 let
typický divák
(Afinita 104 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

FilmBox Stars přináší divákům ty nejpoutavější příběhy plné emocí, napětí i humoru. V programu nechybí oblíbené romantické komedie, dojemná dramata, napínavé detektivní seriály ani inspirativní životopisné snímky. Mezi nejoblíbenější pořady patří legendární seriál Hercule Poirot, kultovní drama Duše jako kaviár a český film Sucho. K dalším populárním titulům patří například české filmy Jak jsme hráli čáru, Bábovky, Teroristka, 2Bobule nebo Kytice. Oslovte diváky, kteří vyhledávají silné příběhy, skvělé herecké výkony a filmy, které dokážou pobavit i dojmout.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Hercule Poirot (Agatha Christie's Poirot)
2. Duše jako kaviár
3. Sucho

Mediální skupina:

Divák FilmBox Stars

Romantiku, napětí i skutečné příběhy na TV stanici FilmBox Stars sledují zejména ženy (66 %), ale také muži (34 %). Typický divák je ve věku 45–54 let.

Využijte sílu reklamy ve světě plném filmových a seriálových příběhů a oslovte diváky, kteří milují romantické filmy, dramatické příběhy i detektivní zápletky. Diváci Filmbox Stars představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami pro ženy i muže v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 84 %
diváci ostatních TV stanic 75 %
+9 %
více konzumují kávu
diváci atmedia 29 %
diváci ostatních TV stanic 20 %
+9 %
více užívají žaludeční léky, léky podporující trávení a léky proti pálení žáhy
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 45 %
+4 %
více využívají penzijní spoření

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice