Váš partner ve světě tematických televizí

Discovery Channel je dokumentární stálicí na televizním nebi, která svým divákům nabízí výběr těch nejlepších dokumentárních programů. Ve svých pořadech využívá nejmodernější technologie a díky nim můžou diváci nahlédnout nejen pod hladiny oceánů, hluboko do vesmíru, ale také do každodenního života ostatních lidí. Mezi nejoblíbenější pořady patří zejména Zlatá horečka, Jak to dělají, Lovci odpadu nebo Nejsmrtelnější člověk.

Klíčové parametry
dokumentární
TV stanice
316 000
oslovených diváků
ve věku 15–69
za měsíc
178%
afinita mužů
ve věku 35–64 let
CZ
dostupnost
reklamy
měřená
TV stanice
Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 1. – 3. čtvrtletí 2020, Reach 000; 2. – 3. čtvrtletí, TRP 30s bloku
Diváci stanice

Dokumentární tematickou stanici Discovery Channel sledují zejména muži ve středním věku s aktivním životním stylem. Rádi se vzdělávají, objevují historii, přírodu, jsou zvědaví. Když si najdou čas na sledování televize, vyhledávají kvalitní dokumentární pořady světové úrovně.

Oslovte zvídavé muže a ženy prostřednictvím tematicky zaměřené dokumentární stanice, ti rádi objevují novinky, dají na názor odborníků a blíže zkoumají poznatky. Uvidí-li váš produkt v reklamě, budou k němu hledat na webu další informace.

Diváci tematických stanic Atmedia v porovnání s diváky ostatních televizních stanic o
10 %více jsou ochotni investovat do nového automobilu
11 %více nakupují minerální vody
13 %více nakupují čokoládové tyčinky a jiné cukrovinky
12 %více nakupují léky proti chřipce a nachlazení
Zdroj: MML–TGI, 2020
Vybrané pořady TV stanice
Zlatá horečka
Rození obchodníci
Na ostrově s Bearem Gryllsem
Discovery Channel v balíčcích služeb
Balíčky vám pomohou rychle a snadno vybrat skupiny kanálů dle vašeho cílení.
Reklamní TV balíček
atmax
Upoutejte svými produkty či službami diváky na 23 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
23 TV stanic
13 800 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atadults
Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 20 TV stanicích s různým zaměřením.
20 TV stanic
14 500 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atchoice
Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 9 TV stanicích.
min. 9 TV stanic
16 300 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Individuální prodej
GRP
CS 15–69
1 stanice z balíčku atadults
17 600 Kč
Spotový
prodej
Cena za 30 vteřin
2 600 Kč
Nahoru