O čem to je?
Nudit se tady rozhodně nebudeš. Pozice TV Channels’ Specialist kombinuje jak odpovědnost za televizní stanice, tak budování firemní značky a spolupráci s kolegy ze všech našich oddělení. Náš TV Channels’ Specialist nemá na starosti obchodní aktivity či získávání nových klientů, ale je takovou spojkou mezi interními týmy a klienty, se kterými řeší jejich potřeby a společně hledají požadované řešení. Jestliže jsi ambiciózní, nebojíš se zúročit své znalosti a zkušenosti ve spolupráci a komunikaci s klienty, je to příležitost právě pro tebe. Bude ti umožněna seberealizace při řešení každodenní agendy a tvojí prioritou bude posuzování potřeb stávajících i potenciálních klientů. Výzvou bude pro tebe zároveň rozšíření znalostí v rámci spolupráce s naším marketingovým oddělením, kde budeš moci využít svůj kreativní a proaktivní přístup. Nastoupíš do rozjetého vlaku a bude to jízda!
Co tě čeká a rozhodně nemine?
- Každodenní spolupráce a komunikace se zástupci televizních stanic a udržování dobrých profesionálních vztahů s domácími i zahraničními subjekty.
- Budování pozitivního image televizních stanic a jejich dobrého jména na televizním trhu.
- Budování povědomí televizních stanic na trhu, zejména v B2B sféře (organizace různých akcí, soutěží, obchodní marketing atp.)
- Strategické poradenství ve všech oblastech – program televizních stanic, jejich sledovanost, příjmy, finanční záležitosti a pravidelné reportování.
- Podpora při odstraňování problémů s klienty a dohled nad jejich řešeními.
- Koordinace přípravy k podepisování smluv, kooperace při ročních vyjednáváních a přípravě rozpočtů (společně s týmem nebo přímým nadřízeným).
- Úzká spolupráce s dalšími odděleními, především s odděleními Research & Marketing a Traffic & Booking.
- Využívání detailních analýz a reportů, následní vyvozování závěrů a hledání řešení, analýzy výkonu a úspěšnosti televizních stanic.
Čím dostaneš ty nás?
- Angličtinu ovládáš na takové úrovni, že pro tebe nebude problém jednat s klientem písemně i ústně.
- Máš kamarádský vztah s prací s MS Office (Excel, Word, Power Point).
- Pokud máš ukončené vysokoškolské studium se zaměřením na média, reklamu, marketing nebo komunikaci, polovinu výhry máš téměř v kapse. Pokud ne, stejně tě moc rádi poznáme, protože věříme, že nás dokážeš přesvědčit o svých kvalitách.
- Navíc, jestli máš pracovní zkušenosti na podobné pozici a zájem o mediální oblast, bude to pro tebe určitě výhodou.
- Jsi mistr v navazování a udržování klientských vztahů – vytvářet si vztahy s klientem tě opravdu baví a naplňuje. Jsi prostě aktivní člověk, který všechno vykomunikuje tak, aby na všech frontách panovala spokojenost.
- Můžeš se pochlubit svými vynikajícími interpersonálními dovednostmi a máš dobré komunikační, vyjednávací a prezentační schopnosti. Jednoduše poradíš, pomůžeš a poděkuješ.
- „Ne“ pro tebe není odpověď, spí v tobě dravý duch a jsi energická pozitivní osobnost, která je zároveň důvěryhodná a organizovaná.
- Zaujímáš iniciativní a aktivní přístup k hledání nových řešení, zaměření na detail jsou tvoje druhé „já“, a pracuješ pod heslem „Dávám do toho všechno, protože mě to baví“.
Čím bychom tě mohli dostat my?
- Jelikož je TV Channels’ Specialist jednou z klíčových osob celé Atmedia, vážíme si jeho práce a dokážeme jí náležitě odměnit – kromě zajímavého finančního ohodnocení je samozřejmostí i balíček benefitů.
- K práci ti bude dispozici mobilní telefon a samozřejmě taky notebook.
- Můžeš se těšit i na dostatek dovolené, příspěvek na stravování, MultiSportku, možnost jazykového kurzu a nekončící přísun čerstvého kafe.
- Dostaneme tě do centra dění nejen na mediálním trhu, ale i lokalitou naší kanceláře v centru Prahy. Pokud si však budeš chtít užít i trochu toho klidu, dáme ti i možnost trávit část pracovního týdne na home office.
- A třešnička na dortu? Široké možnosti profesionálního a osobnostního růstu v mezinárodním pracovním prostředí plném lidí, kteří si zakládají na kultuře otevřené komunikace a vzájemné výměně zkušeností.
Zaujalo tě to? Myslíš, že bychom si rozuměli?
Tak nám jednoduše napiš v čem jsi dobrý nebo co tě baví a pojď s námi posouvat věci kupředu. Pošli své CV nebo odkaz na LinkedIn a pár řádků o tom, jak moc si myslíš, že splňuješ naše představy o ideálním kandidátovi.
Rádi tě poznáme osobně a poskytneme ti veškeré detaily, které potřebuješ k rozhodnutí, jestli jsme pro tebe to pravé. A také my chceme vědět, jestli ti sedne naše firma.
Láká tě tahle výzva? Pošli nám svůj životopis na a pojďme se sejít!