Reklamní TV balíčky
Balíčky vám pomohou rychle a snadno vybrat skupiny kanálů dle vašeho cílení.
Reklamní TV balíček
atmax Upoutejte svými produkty či službami diváky na 23 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
23 TV stanic
13 800 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKUReklamní TV balíček
atkids Zaujměte nejmenší dětské diváky i jejich rodiče na 3 měřených TV stanicích pro děti.
3 TV stanice
13 000 Kč
Prodejní cílová skupina
4–14 let
DETAIL BALÍČKU4–14 let
Reklamní TV balíček
atadults Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 20 TV stanicích s různým zaměřením.
20 TV stanic
14 500 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKUReklamní TV balíček
atchoice Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 9 TV stanicích.
min. 9 TV stanic
16 300 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKUVýhody balíčků
28
TV stanic pro
maximalizaci
zásahu
maximalizaci
zásahu
3,7 milionu
oslovených diváků
ve věku 15–69
za měsíc
ve věku 15–69
za měsíc
104 %
komerční afinita žen
ve věku 29–59 let
ve věku 29–59 let
640
GRPs v 15–69
pro vaši
měsíční kampaň
pro vaši
měsíční kampaň
CZ / SK
dostupnost
vysílání
vysílání
Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2. – 3. čtvrtletí 2020, Reach, TRP 30s bloku, k CS 15–69
Proč inzerovat v TV stanicích Atmedia?
Jste-li
Mediální agentura
- Svým klientům nabídnete přesný výsek cílových skupin.
- TV stanice Atmedia mají vysokou afinitu a 99% míru doručení kampaně.
- Zaměřujeme se na přání zákazníka, pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení pro spokojenost klienta.
- K dispozici máte komplexní portfolio možností inzerce – spot, sponzoring, teleshopping a další speciální projekty.
- Získáte nejširší portfolio dětských stanic na trhu.
Jste-li
Přímý zájemce o TV reklamu
- Pomůžeme vám vybrat ideální formu reklamy, například TV spot či sponzoring a jejich správné naplánování.
- O vašich produktech a službách se dozví miliony diváků a nových zákazníků.
- Na tematických televizních stanicích dobře oslovíte svoji cílovou skupinu.
- Získáte přesné výsledky – koho a kdy vaše kampaň oslovila.