Váš partner ve světě tematických televizí
Reklamní TV balíček
atsmart
Vyberte si cenově nejvýhodnější balíček atsmart s maximálním zásahem publika.
20 TV stanic
12 700 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atmax
Upoutejte svými produkty či službami diváky na 12 měřených TV stanicích, oslovte celou rodinu.
12 TV stanic
13 800 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atkids
Zaujměte nejmenší dětské diváky i jejich rodiče na 3 měřených TV stanicích pro děti.
3 TV stanice
13 000 Kč
Prodejní cílová skupina 4–14 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atadults
Nabídněte své produkty a služby hlavně dospělým divákům na 9 TV stanicích s různým zaměřením.
9 TV stanic
14 500 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Reklamní TV balíček
atchoice
Prezentujte nabídku své cílové skupině podle výběru na minimálně 6 TV stanicích.
6–12 TV stanic
16 300 Kč
Prodejní cílová skupina 15–69 let
DETAIL BALÍČKU
Výhody balíčků
20
TV stanic pro
maximalizaci
zásahu
51 %
oslovených diváků
ve věku 15–69
za měsíc
106 %
komerční afinita žen
ve věku 35–60 let
se soc. statusem ABCD
420
GRPs v 15–69
pro vaši
měsíční kampaň
CZ / SK
dostupnost
vysílání
Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 2017
Proč inzerovat v TV stanicích Atmedia?
Jste-li
Mediální agentura
  1. Svým klientům nabídnete přesný výsek cílových skupin.
  2. TV stanice Atmedia mají vysokou afinitu a 99% míru doručení kampaně.
  3. Zaměřujeme se na přání zákazníka, pomůžeme vám najít nejvhodnější řešení pro spokojenost klienta.
  4. K dispozici máte komplexní portfolio možností inzerce – spot, sponzoring, injektáž, HbbTV, teleshopping a další speciální projekty.
  5. Získáte nejširší portfolio dětských stanic na trhu.
Zjistit o spolupráci více
Jste-li
Přímý zájemce o TV reklamu
  1. Pomůžeme vám vybrat ideální formu reklamy, například TV spot či sponzoring a jejich správné naplánování.
  2. O vašich produktech a službách se dozví miliony diváků a nových zákazníků.
  3. Na tematických televizních stanicích dobře oslovíte svoji cílovou skupinu.
  4. Získáte přesné výsledky – koho a kdy vaše kampaň oslovila.
Zjistit o možnostech TV reklamy více
Nahoru