Giro d'Italia

Cyklistický závod (9.–31. 5. 2026)

Nejlepší cyklisté na světě, dechberoucí etapy a statisíce fanoušků na trasách i u obrazovek. Využijte sílu sportovních emocí a oslovte atraktivní publikum prestižního cyklistického závodu.

Giro d'Italia
172 tisíc diváků
Zásah minulého eventu
v CS 18–69
muž 25–59 let
Typický divák
(afinita 103 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 9. 5. – 1. 6. 2025, Reach 000, Profil, Afinita, CS 18–69, pouze živé přenosy
  • Exkluzivně na Eurosport 1

    Prestižní etapový závod Giro d'Italia vysílá v Česku jediná TV stanice – Eurosport 1. Využijte tuto jedinečnou příležitost a oslovte televizní diváky jednoho z největších cyklistických závodů světa.

  • Slavný cyklistický závod

    Giro d'Italia patří mezi tři nejprestižnější a nejslavnější cyklistické soutěže, tzv. Grand Tours. Buďte u toho a spojte svou značku se závodem, o kterém se mluví.

  • Rekordní sledovanost

    Každý rok osloví Giro d'Italia na Eurosport 1 statisíce českých televizních diváků. Oslovte je svou nabídkou služeb a produktů v atraktivním prostředí.

  • Bonitní cílová skupina

    Diváci Giro d'Italia patří mezi bonitní skupinu zákazníků – jde zejména o muže v produktivním věku s vyššími příjmy a zájmem o prémiové produkty a služby. Nabídněte jim ty své.

  • Vysoká pozornost diváků

    Napětí, emoce, živé přenosy – Giro d'Italia sledují diváci soustředěně a na velkých obrazovkách. Vaše značka tak získá maximální pozornost diváků v exkluzivním vysílacím čase.

  • Prestižní prostředí

    Prestižní produkt na prestižní stanici během prestižní události. Spojte svou značku s exkluzivním prostředím a prémiovým obsahem. Vaše reklama během Giro d'Italia zkrátka vynikne.

Reklamní možnosti

Giro d'Italia na Eurosport 1 nabízí hned několik reklamních formátů. Vyberte si ten nejlepší pro vás.

Sponzorský vzkaz

Využijte 6sekundový sponzorský vzkaz, který odvysíláme těsně před nebo těsně po sportovních přenosech Giro d'Italia. Spojte svou značku s jednou z nejprestižnějších sportovních událostí roku a oslovte diváky ve chvíli maximální pozornosti.

Reklamní spot

Využijte klasický televizní spot, který odvysíláme před, během nebo po sportovních přenosech Giro d'Italia. Využijte delší časové stopáže a představte svůj produkt nebo službu atraktivní cílové skupině diváků.