US Open

Grandslamový turnaj (31. 8. – 13. 9. 2026)

Nejlepší tenisté planety, elektrizující atmosféra a stovky tisíc diváků. Využijte sílu sportovních emocí a oslovte atraktivní publikum prestižního grandslamového turnaje.

US Open
309 tisíc diváků
Zásah minulého eventu
v CS 18–69
muž 35–54 let
Typický divák
(afinita 104 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 24. 8. – 7. 9. 2025, Reach 000, Profil, Afinita, CS 18–69, pouze živé přenosy
  • Exkluzivně na Eurosport 1

    Prestižní grandslamový turnaj US Open vysílá v Česku jediná TV stanice – Eurosport 1. Využijte tuto jedinečnou příležitost a oslovte televizní diváky jedné z největších tenisových událostí roku.

  • Slavný tenisový turnaj

    US Open patří mezi čtyři turnaje nejvyšší kategorie, tzv. Grand Slam, a účastní se ho nejlepší tenisté planety. Buďte u toho a spojte svou značku s turnajem, o kterém se mluví.

  • Rekordní sledovanost

    Každý rok osloví US Open na Eurosport 1 statisíce českých televizních diváků. Oslovte je svou nabídkou služeb a produktů v atraktivním prostředí.

  • Bonitní cílová skupina

    Diváci US Open patří mezi bonitní skupinu zákazníků – jde zejména o muže v produktivním věku s vyššími příjmy a zájmem o prémiové produkty a služby. Nabídněte jim ty své.

  • Vysoká pozornost diváků

    Napětí, emoce, živé přenosy – US Open sledují diváci soustředěně a na velkých obrazovkách. Vaše značka tak získá maximální pozornost diváků v exkluzivním vysílacím čase.

  • Prestižní prostředí

    Prestižní produkt na prestižní stanici během prestižní události. Spojte svou značku s exkluzivním prostředím a prémiovým obsahem. Vaše reklama během US Open zkrátka vynikne.

Reklamní možnosti

US Open na Eurosport 1 nabízí hned několik reklamních formátů. Vyberte si ten nejlepší pro vás.

Sponzorský vzkaz

Využijte 6sekundový sponzorský vzkaz, který odvysíláme těsně před nebo těsně po sportovních přenosech US Open. Spojte svou značku s jednou z nejprestižnějších sportovních událostí roku a oslovte diváky ve chvíli maximální pozornosti.

Reklamní spot

Využijte klasický televizní spot, který odvysíláme před, během nebo po sportovních přenosech US Open. Využijte delší časové stopáže a představte svůj produkt nebo službu atraktivní cílové skupině diváků.

Další speciální akce