Roland Garros

Grandslamový turnaj (24. 5. – 7. 6. 2026)

Nejlepší tenisté planety, elektrizující atmosféra a stovky tisíc diváků. Využijte sílu sportovních emocí a oslovte atraktivní publikum prestižního grandslamového turnaje.

Roland Garros
357 tisíc diváků
Zásah minulého eventu
v CS 18–69
muž 25–54 let
Typický divák
(afinita 119 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 25. 5. – 8. 6. 2025, Reach 000, Profil, Afinita, CS 18–69, pouze živé přenosy
  • Exkluzivní turnaj

    Eurosport 1 patří mezi několik málo TV stanic, které tento prestižní tenisový turnaj vysílají. Využijte tuto jedinečnou příležitost a oslovte televizní diváky jedné z největších tenisových událostí roku.

  • Slavný tenisový turnaj

    Roland Garros patří mezi čtyři turnaje nejvyšší kategorie, tzv. Grand Slam, a účastní se ho nejlepší tenisté planety. Buďte u toho a spojte svou značku s turnajem, o kterém se mluví.

  • Rekordní sledovanost

    Každý rok osloví Roland Garros na Eurosport 1 statisíce českých televizních diváků. Oslovte je svou nabídkou služeb a produktů v atraktivním prostředí.

  • Bonitní cílová skupina

    Diváci Roland Garros patří mezi bonitní skupinu zákazníků – jde zejména o muže v produktivním věku s vyššími příjmy a zájmem o prémiové produkty a služby. Nabídněte jim ty své.

  • Vysoká pozornost diváků

    Napětí, emoce, živé přenosy – Roland Garros sledují diváci soustředěně a na velkých obrazovkách. Vaše značka tak získá maximální pozornost diváků v exkluzivním vysílacím čase.

  • Prestižní prostředí

    Prestižní produkt na prestižní stanici během prestižní události. Spojte svou značku s prémiovým prostředím a obsahem. Vaše reklama během Roland Garros zkrátka vynikne.

Reklamní možnosti

Roland Garros na Eurosport 1 nabízí hned několik reklamních formátů. Vyberte si ten nejlepší pro vás.

Sponzorský vzkaz

Využijte 6sekundový sponzorský vzkaz, který odvysíláme těsně před nebo těsně po sportovních přenosech Roland Garros. Spojte svou značku s jednou z nejprestižnějších sportovních událostí roku a oslovte diváky ve chvíli maximální pozornosti.

Reklamní spot

Využijte klasický televizní spot, který odvysíláme před, během nebo po sportovních přenosech Roland Garros. Využijte delší časové stopáže a představte svůj produkt nebo službu atraktivní cílové skupině diváků.