Tour de France

Cyklistický závod (4.–26. 7. 2026)

Nejlepší cyklisté na světě, dechberoucí etapy a statisíce fanoušků na trasách i u obrazovek. Využijte sílu sportovních emocí a oslovte atraktivní publikum prestižního cyklistického závodu.

Tour de France
197 tisíc diváků
Zásah minulého eventu
v CS 18–69
muž 25–54 let
Typický divák
(Afinita 111 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 5.–27. 7. 2025, Reach 000, Profil, Afinita, CS 18–69, pouze živé přenosy
  • Exkluzivní závod

    Eurosport 1 patří mezi několik málo TV stanic, které tento prestižní etapový závod vysílají. Využijte tuto jedinečnou příležitost a oslovte televizní diváky jednoho z největších cyklistických závodů světa.

  • Slavný cyklistický závod

    Tour de France patří mezi tři nejprestižnější a nejslavnější cyklistické soutěže, tzv. Grand Tours. Buďte u toho a spojte svou značku se závodem, o kterém se mluví.

  • Rekordní sledovanost

    Každý rok osloví Tour de France na Eurosport 1 statisíce českých televizních diváků. Oslovte je svou nabídkou služeb a produktů v atraktivním prostředí.

  • Bonitní cílová skupina

    Diváci Tour de France patří mezi bonitní skupinu zákazníků – jde zejména o muže v produktivním věku s vyššími příjmy a zájmem o prémiové produkty a služby. Nabídněte jim ty své.

  • Vysoká pozornost diváků

    Napětí, emoce, živé přenosy – Tour de France sledují diváci soustředěně a na velkých obrazovkách. Vaše značka tak získá maximální pozornost diváků v exkluzivním vysílacím čase.

  • Prestižní prostředí

    Prestižní produkt na prestižní stanici během prestižní události. Spojte svou značku s prémiovým prostředím a obsahem. Vaše reklama během Tour de France zkrátka vynikne.

Reklamní možnosti

Tour de France na Eurosport 1 nabízí hned několik reklamních formátů. Vyberte si ten nejlepší pro vás.

Sponzorský vzkaz

Využijte 6sekundový sponzorský vzkaz, který odvysíláme těsně před nebo těsně po sportovních přenosech Tour de France. Spojte svou značku s jednou z nejprestižnějších sportovních událostí roku a oslovte diváky ve chvíli maximální pozornosti.

Reklamní spot

Využijte klasický televizní spot, který odvysíláme před, během nebo po sportovních přenosech Tour de France. Využijte delší časové stopáže a představte svůj produkt nebo službu atraktivní cílové skupině diváků.