Zimní olympijské hry 2026

Zimní olympijské hry (6.–22. 2. 2026)

Zimní olympijské hry se po 20 letech vrací do Evropy! Buďte u toho a spojte svoji značku s největší sportovní událostí roku.

Zimní olympijské hry 2026
592 tisíc diváků
Zásah minulého eventu
v CS 18–69
divák 35–59 let
Typický divák
(afinita 104 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 24. 7. – 11. 8. 2024, Reach 000, Profil, Afinita, CS 18–69, pouze živé přenosy a magazíny
  • Exkluzivní přenosy

    Eurosport 1 patří mezi několik málo TV stanic, které prestižní zimní olympijské hry vysílají. Využijte tuto jedinečnou příležitost a oslovte televizní diváky jedné z největších sportovních událostí roku.

  • Největší sportovní událost roku

    Zimních olympijských her se účastní ti nejlepší sportovci z celé planety. Buďte u toho a spojte svou značku se sportovní událostí, o které mluví doslova celý svět.

  • Rekordní sledovanost

    Zimní olympijské hry osloví na Eurosport 1 statisíce českých televizních diváků. Oslovte je svou nabídkou služeb a produktů v atraktivním prostředí.

  • Bonitní cílová skupina

    Diváci zimních olympijských her patří mezi bonitní skupinu zákazníků – jde zejména o muže i ženy v produktivním věku s vyššími příjmy a zájmem o prémiové produkty a služby. Nabídněte jim ty své.

  • Vysoká pozornost diváků

    Napětí, emoce, živé přenosy – zimní olympijské hry sledují diváci soustředěně a na velkých obrazovkách. Vaše značka tak získá maximální pozornost diváků v exkluzivním vysílacím čase.

  • Prestižní prostředí

    Prestižní produkt na prestižní stanici během prestižní události. Spojte svou značku s prémiovým prostředím a obsahem. Vaše reklama během zimních olympijských her zkrátka vynikne.

Reklamní možnosti

Zimní olympijské hry na Eurosport 1 nabízí hned několik reklamních formátů. Vyberte si ten nejlepší pro vás.

Sponzorský vzkaz

Využijte 6sekundový sponzorský vzkaz, který odvysíláme těsně před nebo těsně po sportovních přenosech zimních olympijských her. Spojte svou značku s jednou z nejprestižnějších sportovních událostí roku a oslovte diváky ve chvíli maximální pozornosti.

Reklamní spot

Využijte klasický televizní spot, který odvysíláme před, během nebo po sportovních přenosech zimních olympijských her. Využijte delší časové stopáže a představte svůj produkt nebo službu atraktivní cílové skupině diváků.

Další speciální akce