FilmBox

Filmová / seriálová TV stanice

Filmové hity, kultovní klasiky i exkluzivní premiéry – to je FilmBox. Oslovte diváky, kteří milují kvalitní filmovou zábavu.

FilmBox
1 milion diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Divák 35–64 let
typický divák
(Afinita 121 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

FilmBox je nejsledovanější placenou TV stanicí na českém trhu, která přináší filmovou zábavu pro každého. Divákům nabízí exkluzivní premiéry, osvědčené klasiky i kultovní snímky napříč žánry. Mezi oblíbené pořady patří pohádkový hit Čertí brko, historický film Rob Roy nebo česká komedie Babovřesky. Ze zahraničních filmů mohou diváci sledovat například filmy Pád Bílého domu, Robin Hood: Král zbojníků nebo V mysli vraha. Z českých filmů patří k oblíbeným zejména Pelíšky nebo Teorie tygra. Oslovte diváky, kteří milují silné příběhy, výjimečné herecké výkony a nezapomenutelné filmové zážitky.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Čertí brko
2. Rob Roy
3. Babovřesky

Mediální skupina:

Divák FilmBox

Filmové hity a kultovní klasiky na FilmBox sledují jak muži (54 %), tak ženy (46 %). Typický divák je ve věku 35–64 let.

Využijte sílu reklamy ve světě prémiové filmové zábavy a osvědčených klasik a oslovte diváky, kteří milují kvalitní zábavu, strhující příběhy a nezapomenutelné filmové zážitky. Diváci FilmBox představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami pro muže i ženy v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 84 %
diváci ostatních TV stanic 75 %
+9 %
více konzumují kávu
diváci atmedia 29 %
diváci ostatních TV stanic 20 %
+9 %
více užívají žaludeční léky, léky podporující trávení a léky proti pálení žáhy
diváci atmedia 49 %
diváci ostatních TV stanic 45 %
+4 %
více využívají penzijní spoření

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice