National Geographic

Dokumentární TV stanice

Fascinující svět přírody, historie i vesmíru – to je National Geographic. Oslovte diváky, zejména muže, kteří se rádi vydávají na cestu za dobrodružstvím.

National Geographic
369 tisíc diváků
měsíční zásah
v CS 18–69
Muž 25–59 let
typický divák
(Afinita 106 %)
Zdroje dat: ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Reach 000, Afinita, Profil, CS 18–69

National Geographic patří mezi přední dokumentární TV stanice tím, že propojuje fascinující záběry s vědeckým poznáním. Přináší strhující příběhy a díky spolupráci s předními vědci, průzkumníky a dokumentaristy nabízí unikátní a informačně bohatý zážitek. Mezi oblíbené pořady, přinášející jedinečné pohledy na svět, patří dokumentární série Stavíme Evropu, Jak chytit pašeráka: Boj s kokainem nebo Amsterdam Centraal: Nádraží, které nespí. K dalším oblíbeným titulům patří dokumentární série Letecké katastrofy, Výroba potravin nebo Pomozte autům. Oslovte diváky, zejména muže, kteří oceňují špičkovou produkci, jedinečné záběry a poutavé příběhy z celého světa.

Atributy:

Měření TV sledovanosti:
Měřená TV stanice
Distribuce signálu:
Placená TV stanice
Dostupnost reklamy:
CZ/SK

Top pořady:

1. Stavíme Evropu (Engineering Europe)
2. Jak chytit pašeráka: Boj s kokainem ( To Catch a Smuggler: Tropical Takedown)
3. Amsterdam Centraal: Nádraží, které nespí (Amsterdam Central 24/7)

Mediální skupina:

Divák National Geograhic

Dokumenty na TV stanici National Geographic sledují jak muži (57 %), tak ženy (43 %). Typickým divákem je muž ve věku 25–59 let.

Využijte sílu reklamy v prostředí fascinujících dokumentů o přírodě, vesmíru a historii a oslovte diváky, zejména muže, kteří touží po objevování světa prostřednictvím špičkové filmové produkce. Diváci National Geographic představují ideální cílovou skupinu pro zadavatele s nejrůznějšími produkty a službami nejen pro muže v produktivním věku.

Stanice je dostupná v balíčcích atmax, atadults i atchoice.

ATO – Nielsen, Živě + TS0–3, 1. 9. 2024 – 31. 8. 2025, Profil, k CS 18–69

Diváci TV stanic atmedia utrácejí více za řadu produktů i služeb

diváci atmedia 62 %
diváci ostatních TV stanic 51 %
+11 %
více používají pánské přípravky na holení
diváci atmedia 61 %
diváci ostatních TV stanic 54 %
+7 %
více využívají pojištění domácnosti
diváci atmedia 75 %
diváci ostatních TV stanic 66 %
+9 %
více nakupují pivo pro domácí konzumaci

MML–TGI ČR, 1. pololetí 2025, TV stanice Atmedia, ostatní TV stanice