Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V září jsme především slavili. Už 15 let totiž budujeme (nejen) trh tematických TV stanic u nás. A že to byl pořádný mejdan! No, podívejte se sami v naší galerii nebo VIDEU, jak jsme to rozjeli v Gabriel Loci, kam přišla spousta kamarádů, spolupracovníků, klientů z řad mediálek, zástupců televizí nebo novinářů.

Co jsme od roku 2008 na naší cestě všechno zažili, kdo Atmedia tvoří, a co nám přejí současní i bývalí zaměstnanci nebo klienti do budoucna? Podívejte se na speciální stránku, kterou jsme v rámci oslav připravili zde: www.atmediaslavi15let.cz

Tak „čin čin“ na další skvělé ročníky a teď ještě malé ohlédnutí za čísly, která jsme vám v září představili.

  • Na Eurosport 1 se pořád něco děje. Tentokrát to byly tenisový US Open a španělská La Vuelta, a oba eventy přilákaly řadu českých fanoušků tenisu a cyklistiky. Triumf Novaka Djokoviće sledovalo 338 tisíc diváků, trnitou cestu do protnutí cílové pásky v poslední etapě Američana Seppa Kusse pak 216 tisíc diváků.
  • Víte, že i v letních měsících je pro řadu lidí televize tradičním (nejen) večerním společníkem? V červenci a srpnu tráví čeští diváci před televizními obrazovkami přes 2,5 hodiny denně.
  • Na tematických TV stanicích zůstávají jejich věrní diváci i během prázdninových měsíců, kdy televizní sledovanost obecně klesá. V letošním srpnu dosáhly tematické TV stanice Atmedia na 5,8% podíl na sledovanosti 📺.

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru