Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní listopad můžeme s klidem zapsat do naší kroniky jako měsíc, kdy jsme byli nejvíc vidět v médiích. A to nejen těch oborových! Všechno to začalo hned zkraje měsíce, naší prezentací na konferenci Forum Media 2023. Michaela Suráková zde mluvila o ekosystému z pohledu diváků, vysílatelů i zadavatelů. Mrkněte na rozhovor.

To ale nebylo zdaleka vše. Jak už jsme minule upozorňovali, 21. listopadu se slavil Světový den televize. Při té příležitosti jsme našim klientům zaslali již druhé číslo naší ročenky atrevue, kde se mohli dočíst o novinkách na trhu, našich stanicích nebo se dozvědět zajímavé „pikošky“ z historie televize. Všimli si toho dokonce i v Newsroomu na ČT!

V průběhu listopadu jsme zveřejnili nové díly našich expert talks. Tentokrát si Michaela povídala s Marcelem Procházkou z Českých Radiokomunikací. Třeba o Czechflixu nebo důležitosti terestrického vysílání. První dva díly najdete tady.

No a tradičně jsme rozvířili vody nejnovějšími daty z našeho atmedia index. Věděli jste, že placené VoD služby využívá už 2,8 milionu Čechů?

Teď už ale pojďme na listopadová čísla týdne, ať stihnete popracovní svařák ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_48
#cislotydne_47
#cislotydne_46
#cislotydne_45
#cislotydne_44
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru