Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letos zažíváme doslova televizní léto. Přestože je tohle období v médiích označováno jako okurková sezona, pro televizi to letos rozhodně neplatí. Čeští diváci totiž u obrazovky tráví v průměru 3 hodiny denně. A to nejen díky fotbalovému Euru a olympiádě v Paříži, která je v plném proudu na Eurosport 1. Zatímco sportovní fanoušci sledují výkony našich olympioniků, ti ostatní dávají přednost filmům a seriálům. Na rozdíl od plnoformátových TV stanic, které nasadily prázdninové schéma, placené tematické kanály často nabízejí svým divákům filmové a seriálové premiéry. Také díky tomu dosahují tematické stanice Atmedia o letních prázdninách pravidelně vyššího podílu na sledovanosti. Zkrátka televize diváky baví i v létě!

Jak se nám dařilo v červnu, kolik diváků sledovalo Tour de France na Eurosport 1 a kolik času trávili diváci před TV obrazovkou v první polovině roku? To vše zjistíte v číslech týdne, která jsme vám představili v červenci. Tak pojďme na to! ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru