Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září se u nás v Atmedia pomalu ale jistě stává měsícem oslav a setkání. Minulý rok jsme s našimi kolegy a klienty oslavili 15 let na trhu, letos jsme po 6leté odmlce obnovili tradici s názvem atmedia CUP. Tentokrát si to mediální agentury rozdaly v několika sportovních disciplínách a jednom záludném kvízu. Vítěz však mohl být jen jeden. Jak to nakonec celé dopadlo, můžete zjistit na fotkách nebo videu z akce.

Co se ale od minulého září změnilo, je náš podíl na sledovanosti. O tom, jak postupně rosteme k 7 %, a proč opět očekáváme podzimní převis poptávky po TV reklamě, si přečtěte zde.

A co dalšího nás v nejbližších týdnech čeká? Poprvé vystoupíme s prezentací o českém TV trhu na konferenci EGTA v Mnichově, představíme novou Obchodní politiku a všechny novinky na příští rok, a také už pracujeme na novém čísle ročenky atrevue. Ale o tom všem zase až příště!

Teď už ale k zářijovým číslům ⬇️⬇️⬇️

previous arrow
#cislotydne_39
#cislotydne_38
#cislotydne_37
#cislotydne_36
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru