Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia oznámilo zahájení spolupráce s novou hudební stanicí POWER TV zaměřenou na taneční hity od osmdesátých let až po současnost. V první fázi spolupráce zahájené k 1. září letošního roku půjde o odborné poradenství spojené se vstupem stanice do peoplemetrového měření sledovanosti.

Na spolupráci s POWER TV se velmi těšíme. Hudební televizní stanice se dlouhodobě setkávají s velkým zájmem diváků a jsou tak přirozeně vysoce žádané u zadavatelů reklamy, kteří získávají možnost více zasáhnout cílovou skupinu. S ohledem na žánrové zaměření POWER TV jde o Generace X, Y a Z, které tvoří nejsilnější socioekonomické skupiny“, uvedla ke spolupráci Michaela Vasilová, Managing Director společnosti Atmedia.

POWER TV logo
POWER TV logo

POWER TV zahájila vysílání na českém a slovenském televizním trhu 1. srpna 2018. Divákům nabízí největší hity popové a taneční scény od 80. let až po současnost. Její vysílací programové schéma prozatím zahrnuje pouze hudební videoklipy bez moderovaných vstupů a reklamních přestávek.

Pořady stanice Power TV cílí na specifické skupiny hudebních fanoušků. Příkladem je pořad Versus, který nabízí hudební souboj největších hitů minulých let s čerstvými hudebními novinkami. TOP 2010+ se pro změnu věnuje největším tanečním hitům z let 2010-2014 a ranní pořad Power Songy přináší nezapomenutelné skladby, které uspokojí vkus i nejnáročnějších posluchačů. 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru