Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Dětská tematická stanice Cartoon Network vstoupí 1. května do projektu elektronického měření sledovanosti televize (PCEM). Stane se tak v rámci mediálního zastupitelství Atmedia, s nímž se stanice dohodla na obchodní spolupráci od letošního léta.

Cartoon Network rozšíří portfolio tematických stanic skupiny Atmedia, která tak bude moci zadavatelům televizní reklamy nabídnout další možnost, jak zasáhnout vyhledávanou cílovou skupinu předškoláků a školáků do 14 let.

Vstup Cartoon Network do měření je dalším krokem na cestě k monetizaci obsahu a dokončení lokalizace této stanice na českém trhu. Cartoon Network výrazně přispěje ke zatraktivnění balíčku atkids pro zadavatele reklamy, kterým přinese možnost většího zásahu velmi žádané cílové skupiny,“ uvedla Michaela Vasilová, jednatelka společnosti Atmedia.

Unikitty
Unikitty

Stanice Cartoon Network je zaměřena na děti od 6 do 12 let. Její nabídku tvoří seriály plné humoru, akce a dobrodružství, které se mj. vyznačují velmi originální animací. Mezi nejznámější patří Raketové holky, Mocné Magimeče nebo Ben 10. Pro letošní rok pak stanice chystá celou řadu programových novinek, jako například seriály Hrdinská výprava chrabrého prince Ivandoa, Apple & Onion, Unikitty a Summer Camp Island.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…
Nahoru