Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Mediální zastupitelství Atmedia a Plzeň TV uzavřeli spolupráci při prodeji reklamy. Stanice přináší divákům aktuální zprávy a zajímavé publicistické a zábavné pořady. Pro obchodní klienty společnosti Atmedia znamená novinka v portfoliu další rozšíření možností inzerce na tematických stanicích. Standardní reklamní nabídku doplňuje sponzoring, injektáž či teleshopping.

Plzeň TV
Plzeň TV

Společnost Atmedia nově obchodně spolupracuje se stanicí Plzeň TV, jedná se o další rozšíření portfolia tematických stanic v letošním roce. Díky široké distribuci je potenciál významný, tato zpravodajská stanice může oslovit téměř 600 tisíc obyvatel Plzeňského kraje. Z obchodního hlediska nabídne mediální zastupitelství klasickou reklamu, sponzorské vzkazy, injektáž a možnosti doplní teleshopping.

Hlavní přidanou hodnotou televizní stanice Plzeň TV je vlastní produkce: „Regionální stanice v našem portfoliu mají silný význam. Pro řadu zadavatelů znamená přesné zacílení dle konkrétního kraje v republice,” vyjádřila se ke spolupráci Managing Director Atmedia Michaela Vasilová. Plzeň TV naladí diváci prostřednictvím pozemního vysílání na 37. kanálu, dostupná je rovněž jako součást nabídky kabelové televize UPC, v mobilních aplikacích pro iOS a Android a v nejbližší době bude zařazena i do nabídek vybraných IPTV.

 „Obchodní potenciál regionálních televizí je silný, jsme lidem skutečně blízko – podrobně mapujeme dění v Plzni a regionu. Vlastní produkce z nás činí vysoce preferovaného partnera. Spoluprací s mediálním zastupitelství Atmedia můžeme dále rozvíjet náš potenciál a divákům přinášet kvalitní regionální zpravodajství,“ komentuje výhody spolupráce se společností Atmedia majitel mediální společnosti Euronova Group Radek Novák.

Plzeň TV vysílá 24 hodin denně, stěžejní součástí vysílání jsou aktuální zprávy z Plzně a okolí doplněné o publicistické a zábavné pořady. Cílem stanice je „informovat, inspirovat a bavit opravdu každý den“. Spojení stanice s portálem Plzen.cz znamená možnost informovat diváky kdykoli a kdekoli. Akvizice uskutečněné v loňském roce umožní další, klíčový rozvoj služeb televize.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru