Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Neustále se hovoří o online, tak my jsme se rozhodli mluvit o televizi.

Zajímá vás, kolik lidí si denně zapne televizi? Kolik času trávíme v průměru před televizními obrazovkami? Nebo v jaký den v roce sleduje televizi nejvíce lidí vůbec?

Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne1

Televize je mrtvá? Češi ukazují opak. S televizí trávíme denně o téměř půl hodiny více než před 10 lety.


#cislotydne2

Víte, že Češi mají ke sledování na výběr mezi více než 100 TV stanicemi? Svůj čas věnovali i našim 28 tematickým stanicím. Díky tomu jsme 5. nejsilnější televizní skupinou na trhu.


#cislotydne3

6 843 000. Tolik Čechů denně v průměru usedá k televizním obrazovkám. A aspoň jednou měsíčně si televizi pustíme téměř všichni, konkrétně 96 % z nás. A pak že na televizi dnes už nikdo nekouká…


#cislotydne4

Více než 4 z 5 obyvatel Česka sedí u televize na Vánoce. Oproti tomu v nejméně sledovaný den v roce, 04.07.2018, tráví u televize čas 5,7 mil. Diváků (58%). I to dělá z TV nejsilnější médium u nás.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru