Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Neustále se hovoří o online, tak my jsme se rozhodli mluvit o televizi.

Zajímá vás, kolik lidí si denně zapne televizi? Kolik času trávíme v průměru před televizními obrazovkami? Nebo v jaký den v roce sleduje televizi nejvíce lidí vůbec?

Každý týden na našem profilu LinkedIn naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne1

Televize je mrtvá? Češi ukazují opak. S televizí trávíme denně o téměř půl hodiny více než před 10 lety.


#cislotydne2

Víte, že Češi mají ke sledování na výběr mezi více než 100 TV stanicemi? Svůj čas věnovali i našim 28 tematickým stanicím. Díky tomu jsme 5. nejsilnější televizní skupinou na trhu.


#cislotydne3

6 843 000. Tolik Čechů denně v průměru usedá k televizním obrazovkám. A aspoň jednou měsíčně si televizi pustíme téměř všichni, konkrétně 96 % z nás. A pak že na televizi dnes už nikdo nekouká…


#cislotydne4

Více než 4 z 5 obyvatel Česka sedí u televize na Vánoce. Oproti tomu v nejméně sledovaný den v roce, 04.07.2018, tráví u televize čas 5,7 mil. Diváků (58%). I to dělá z TV nejsilnější médium u nás.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru