Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Zajímá vás, kolik TV stanic můžeme v našich domácnostech sledovat? Kolik dětí sleduje televizi? Nebo jak jsou na tom Češi ve sledování televize v porovnání s ostatními státy ve střední Evropě?

Každý týden na našem profilu Linkedin naleznete nový příspěvek, který se věnuje těmto tématům a mnoha dalším.


#cislotydne9

Blíží se druhá vlna digitalizace #DVB T2. První přinesla doslova revoluci, když jsme získali možnost přijímat mnohem více TV stanic


#cislotydne10

Televize je pro děti stále hlavním médiem, u kterého hledají napětí i odpočinek. Každý měsíc si ji zapne 95 % z nich.


#cislotydne11

Češi sledují televizi každý den v průměru přes 3,5 hodiny. A jak jsou na tom naši sousedé? Nejvíce času tráví před televizními obrazovkami Poláci. Každý den v průměru 4 hodiny a 21 minut. Následují Slováci, poté Němci a až poté Rakušané.


#cislotydne12

Evropané tráví denně sledováním televize v průměru 3 hodiny a 49 minut. Vůbec nejvíce televizním národem jsou Rumuni s téměř 6 hodinami. Naopak obyvatelé Islandu sedí před televizními obrazovkami jen 1 hodinu a 41 minut.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru