Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí své oblíbené programy ostře i bez brýlí? A diváci v Karlovarském kraji jsou držiteli krásného rekordu. Projděte si s námi aktuální dubnová čísla, a nebo se podívejte na náš Linkedin, kde se dozvíte další trendy z televizního businessu.


#cislotydne13

Jaký byl pro nás první kvartál 2019? V CS 15–69 jsme dosáhli téměř 4% podílu na sledovanosti. Meziročně jsme tak rostli o 34 %, a to díky rozšíření našeho portfolia i skvělým výsledkům především filmových TV stanic.


#cislotydne14

1 milion domácností v České republice má doma aspoň jeden televizor připojený k internetu. Počet těchto domácností se za poslední tři roky více než zdvojnásobil, když ještě v roce 2015 jich bylo jen něco málo přes 400 tisíc.


#cislotydne15

Stále více českých domácností může přijímat TV stanice v HD kvalitě, konkrétně 66  %. Přitom ještě před pěti lety jich bylo jen 15 %. S postupnou obměnou televizorů bude těchto domácností i nadále přibývat.


#cislotydne16

Češi sledují televizi v průměru 3,5 hodiny denně. A jak jsou na tom sousedé ve vašem kraji? Nejvášnivějšími televizními diváky jsou obyvatelé Karlovarského kraje s více než 4 hodinami za den. Naopak nejméně času u televize tráví obyvatelé hlavního města. Něco málo přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru