Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Daří se nám! Stále zvyšujeme podíl na televizním trhu a stoupá také počet domácností, které mají připojenou televizi k internetu. Jak? To zjistíte v našem dubnovém čísle týdne. HD programy berou české domácnosti útokem! Jste mezi těmi šťastlivci, kteří vidí své oblíbené programy ostře i bez brýlí? A diváci v Karlovarském kraji jsou držiteli krásného rekordu. Projděte si s námi aktuální dubnová čísla, a nebo se podívejte na náš Linkedin, kde se dozvíte další trendy z televizního businessu.


#cislotydne13

Jaký byl pro nás první kvartál 2019? V CS 15–69 jsme dosáhli téměř 4% podílu na sledovanosti. Meziročně jsme tak rostli o 34 %, a to díky rozšíření našeho portfolia i skvělým výsledkům především filmových TV stanic.


#cislotydne14

1 milion domácností v České republice má doma aspoň jeden televizor připojený k internetu. Počet těchto domácností se za poslední tři roky více než zdvojnásobil, když ještě v roce 2015 jich bylo jen něco málo přes 400 tisíc.


#cislotydne15

Stále více českých domácností může přijímat TV stanice v HD kvalitě, konkrétně 66  %. Přitom ještě před pěti lety jich bylo jen 15 %. S postupnou obměnou televizorů bude těchto domácností i nadále přibývat.


#cislotydne16

Češi sledují televizi v průměru 3,5 hodiny denně. A jak jsou na tom sousedé ve vašem kraji? Nejvášnivějšími televizními diváky jsou obyvatelé Karlovarského kraje s více než 4 hodinami za den. Naopak nejméně času u televize tráví obyvatelé hlavního města. Něco málo přes 3 hodiny.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru