Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Říjen utekl jako voda, a tak je na čase se ohlédnout za našimi Čísly týdne. Najdete je tu všechny pěkně pohromadě a pokud by vám to nestačilo, mrkněte i na další na našem Linkedinu. A co vás čeká tentokrát? Brzy začne postupné vypínání vysílačů DVB-T a přejde se na nový formát DVB-T2. Podívejte se, jak první vlna digitalizace TV zamávala s počtem volně šířených TV stanic. Bude tento trend pokračovat i v druhé vlně? Dále si ověříme, že mladí Češi televizi sledují, a to dost. Mrkněte níže také na to, jak retailové řetězce navyšují investice do TV reklamy. A co by to bylo za měsíc, kdybychom se nepochválili. Tak jdeme na to!


#cislotydne39

Přechod z DVB-T na DVB-T2 se nezadržitelně blíží. Po první digitalizaci TV vysílání vzrostl počet měřených volně šířených TV stanic za 3 roky o 138 %. Takový nárůst u nového standardu neočekáváme, televizní trh se ale o několik TV stanic jistě rozšíří. O kolik to bude?


#cislotydne40

Televize je pro mladé Čechy stále fenomén. Lidé ve věku 15–34 ji sledují téměř 2 hodiny denně. Poláci jsou na dvou hodinách a třeba mladí Rakušané si ji zapnou na hodinu a půl denně. Kolik času trávíte u televize vy?


#cislotydne41

Ve třetím kvartálu jsme byli úspěšní. Dosáhli jsme 4,68% podílu na sledovanosti v CS 15–69, což je 22% zlepšení od začátku roku! Zásluhu na tom mají především filmové, dokumentární a sportovní stanice. Budeme v posledním kvartálu tohoto roku ještě úspěšnější?


#cislotydne42

Diváci tematických stanic, které zastupuje Atmedia, tráví u svých oblíbených pořadů více než hodinu denně. A jaké naše pořady máte nejraději?

#cislotydne43

Retailové řetězce jako Kaufland, Lidl, Billa, Penny Market nebo Albert navyšují každým rokem investice do TV reklamy. Jen za poslední 4 roky se objem TV reklamy těchto společností navýšil o 75 %. 

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru