Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Už jste si jistě zvykli, že vám pravidelně přinášíme zajímavá čísla v infografikách. My jsme ale udělali ještě pár změn, aby se vám lépe četla. Nově si totiž můžete čísla v galerii procházet sem a tam. A pokud nějaké z nich chcete využít, není nic jednoduššího než na něj kliknout a obrázek se otevře v novém okně. Jo a vydali jsme taky článek o investicích e-commerce hráčů do TV reklamy, tak na něj nezapomeňte. A když ho nasdílíte, budeme rádi. Užívejte si jaro, jak jen to jde. Vaše Atmedia!

previous arrow
#cislotydne_tyden_14
#cislotydne_tyden_13
#cislotydne_tyden_12
#cislotydne_tyden_11
#cislotydne_tyden_10
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Čeští diváci se dělí na dva tábory: část platí za TV stále více, druhá zůstává u terestriky

Televizní sledovanost v České republice je tvořena dvěma výraznými trendy. Ceny za placenou TV dál rostou, přesto zájem o tyto služby roste. Na druhou stranu část diváků zůstává věrná bezplatnému pozemnímu vysílání, které si u nás dlouhodobě drží silnou pozici.…

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…
Nahoru