Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před obrazovkou sedí déle než před 10 lety, a to navzdory příchodu nových médií. No schválně se podívejte, jak čas u televize roste. V Evropě jsou rekordmany Rumuni. Ti sledují televizi v průměru neuvěřitelných 5 a půl hodiny denně! Kdo ji naopak sleduje nejméně? Na to se podívejte v jednom z našich čísel týdne. Začala Formule 1. Kola nejrychlejších motorsportů se roztočila poprvé 5. července a vy můžete vývoj seriálu sledovat pravidelně na programech Sport 1 a Sport 2. No a závěrem přihodíme ještě jedno číslo. Placenou televizi totiž sleduje v Česku již 50 % domácností. Je to poprvé, co se příjem přes placené platformy vyrovnal pozemnímu vysílání. Lidé si zvykli mít pod palcem na svém ovladači širokou nabídku televizních stanic, kterou nabízí právě placení operátoři. Jsme rádi, že sledujte i naše stanice, tak pěkný zbytek léta a dávejte na sebe pozor! Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_31
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru