Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Prázdniny se přehouply do druhé poloviny a děti tak čeká ještě měsíc odpočinku. Ten tráví mimo jiné také u televizní obrazovky, kde sledují své oblíbené pořady denně v průměru hodinu a tři čtvrtě. Češi obecně rádi koukají na televizi. Před obrazovkou sedí déle než před 10 lety, a to navzdory příchodu nových médií. No schválně se podívejte, jak čas u televize roste. V Evropě jsou rekordmany Rumuni. Ti sledují televizi v průměru neuvěřitelných 5 a půl hodiny denně! Kdo ji naopak sleduje nejméně? Na to se podívejte v jednom z našich čísel týdne. Začala Formule 1. Kola nejrychlejších motorsportů se roztočila poprvé 5. července a vy můžete vývoj seriálu sledovat pravidelně na programech Sport 1 a Sport 2. No a závěrem přihodíme ještě jedno číslo. Placenou televizi totiž sleduje v Česku již 50 % domácností. Je to poprvé, co se příjem přes placené platformy vyrovnal pozemnímu vysílání. Lidé si zvykli mít pod palcem na svém ovladači širokou nabídku televizních stanic, kterou nabízí právě placení operátoři. Jsme rádi, že sledujte i naše stanice, tak pěkný zbytek léta a dávejte na sebe pozor! Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_31
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru