Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nově navazujeme spolupráci s Televizí Seznam, kterou budeme od 1. 1. 2021 zastupovat při prodeji reklamního prostoru. Rozšířením portfolia pokračujeme ve svém zaměření budovat trh tematických televizních stanic a současně vycházíme vstříc zvýšené poptávce po reklamním prostoru.

Na základě této spolupráce zařadíme společnost od 1. ledna příštího roku populární kanál Televize Seznam do obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice. „Rozšířením portfolia tematických televizních stanic jdeme naproti potřebám zadavatelů televizní reklamy, kterým přinášíme možnost širšího zásahu. Zároveň jim můžeme nabídnout větší reklamní prostor, po němž je nyní vysoká poptávka,” přibližuje Michaela Vasilová, naše Managing Directorka.

Zaostřeno na atraktivní cílové skupiny

Televize Seznam působí na českém televizním trhu od roku 2018 a svou programovou skladbou se zaměřuje na celé rodiny. Televizním divákům nabízí domácí i zahraniční zpravodajství, oblíbený publicistický pořad Šťastné pondělí, investigativní Záhady Josefa Klímy a pořad Blanky Kubíkové o osobnostech Moje Místa. Divácky velice oblíbené jsou české klasické filmy, pořad Zahradní proměny, nebo oceněné zahraniční seriály a filmy. Součástí programového schématu jsou i páteční dětské animované filmy a každé ráno a podvečer pohádky Myšák Geronimo a Byl jednou jeden…

„Zařazením Televize Seznam do obchodní nabídky Atmedia zjednodušujeme partnerům, zejména mediálním agenturám, plánování a administrativu při nákupu reklamy. Televize Seznam se tak pro zadavatele stane běžnou součástí komunikace se všemi pozitivními dopady jak na mediální, tak na cenové parametry kampaní,“ vysvětluje Tomáš Búřil, obchodní ředitel Seznam.cz.

Překročíme hranici 5 % podílu na sledovanosti

V roce 2021 budeme prodávat reklamní prostor na celkem 28 tematických televizních stanicích, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Díky rozšíření portfolia osloví naše tematické televizní stanice měsíčně 5,8 milionu diváků a zvýšíme tak svůj podíl na sledovanosti nad 5 %. „Naším cílem je neustále rozšiřovat portfolio televizních kanálů a jsme rádi, že jsme nově navázali spolupráci právě s Televizí Seznam. Ta svou programovou skladbou oslovuje atraktivní cílové skupiny diváků, které tak můžeme nabídnout zadavatelům televizní reklamy,” dodává Michaela Vasilová.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru