Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Každý týden roku 2020 jsme vám přinášeli informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách jsme se věnovali různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Kolik dětí sleduje pravidelně televizi, ve kterém kraji jsou největší televizní fanoušci, kolik času tráví sledováním televize generace Z nebo jak jsou na tom Češi s odloženou sledovaností v porovnání s Evropou? To a mnohem více najdete v archivu našich čísel týdne pro rok 2020.

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
#cislotydne_tyden_44
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
#cislotydne_tyden_35
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
#cislotydne_tyden_31
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23b
#Cislo_tydne22
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
#cislotydne_tyden_14
#cislotydne_tyden_13
#cislotydne_tyden_12
#cislotydne_tyden_11
#cislotydne_tyden_10
#cislotydne_tyden_09
#cislotydne_tyden_08
#cislotydne_tyden_07
#cislotydne_tyden_06
#cislotydne_tyden_05
#cislotydne_tyden_04
#cislotydne_tyden_03
#cislotydne_tyden_02
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru