Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Každý týden roku 2020 jsme vám přinášeli informace a zajímavosti z českého televizního trhu. V jednoduchých infografikách jsme se věnovali různým tématům od televizní sledovanosti přes tematické stanice až po divácké návyky. Kolik dětí sleduje pravidelně televizi, ve kterém kraji jsou největší televizní fanoušci, kolik času tráví sledováním televize generace Z nebo jak jsou na tom Češi s odloženou sledovaností v porovnání s Evropou? To a mnohem více najdete v archivu našich čísel týdne pro rok 2020.

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
#cislotydne_tyden_48
#cislotydne_tyden_47
#cislotydne_tyden_46
#cislotydne_tyden_45
#cislotydne_tyden_44
#cislotydne_tyden_43
#cislotydne_tyden_42
#cislotydne_tyden_41
#cislotydne_tyden_40
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
#cislotydne_tyden_35
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
#cislotydne_tyden_31
#cislotydne_tyden_30
#cislotydne_tyden_29
#cislotydne_tyden_28
#cislotydne_tyden_27
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23b
#Cislo_tydne22
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
#cislotydne_tyden_17
#cislotydne_tyden_16
#cislotydne_tyden_15
#cislotydne_tyden_14
#cislotydne_tyden_13
#cislotydne_tyden_12
#cislotydne_tyden_11
#cislotydne_tyden_10
#cislotydne_tyden_09
#cislotydne_tyden_08
#cislotydne_tyden_07
#cislotydne_tyden_06
#cislotydne_tyden_05
#cislotydne_tyden_04
#cislotydne_tyden_03
#cislotydne_tyden_02
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru