Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Do nového roku jsme již naplno vykročili a servírujeme vám nová čísla týdne pro rok 2021. Co ale bylo na našem Atmedia menu v prosinci?

Jako předkrm jsme vám místo tradičního kuby připravili informace o vývoji vysoké televizní sledovanosti od září do listopadu. Před rybí polévkou jsme vás ještě upozornili, kolik televizních diváků si zapne o svátcích televizi. No, budete překvapeni, kolik vás je!

Nakonec jsme vám po kaprovi předložili pořádné ohlédnutí za naším rokem 2020. Oslovili jsme 8 milionu diváků, dosáhli jsme na historický podíl na sledovanosti a zvedli jsme i počet stanic v našem portfoliu.

Jo a snad z toho některým fanouškům Formule 1 nezaskočí kost, ale na přenosy na stanicích Sport 1 a Sport 2 jich v roce 2020 koukalo fakt hóóódně vysoké číslo. Kolik? To najdete také v našem prosincovém servisu.

Snad jste si pochutnali a moc jste se přes svátky nepřejedli. Budeme rádi, když nás budete číst a sledovat i v novém roce. Třeba na našem atblogu, Twitteru nebo Linkedinu.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru