Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Připravili jsme již třetí vydání průvodce českým TV trhem – Atmedia Navigator. Cílem publikace je srozumitelnou a přehlednou formou seznámit čtenáře s českým TV trhem, jeho vývojem a fungováním od A do Z.

atm_navigator_2021_09-2
atm_navigator_2021_08-2
atm_navigator_2021_07-2
atm_navigator_2021_06-3
atm_navigator_2021_05-2
atm_navigator_2021_04-2
previous arrow
next arrow

Od posledního vydání našeho Navigátoru proteklo českými televizemi hodně reklamních spotů a celý trh se výrazně proměnil. Proto jsme se průvodce českým TV trhem rozhodli obnovit, aktualizovat a především rozšířit,“ vysvětluje Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti. Na 120 stranách tak představujeme jednotlivé subjekty českého TV trhu – od televizních stanic a operátorů televizního vysílání přes mediální agentury až po mediální zastupitelství. V přehledných grafech ukazujeme, jak se vyvíjí televizní sledovanost, jak se mění chování televizních diváků a jaké jsou nové trendy ve sledování televize. Velká část je také věnována srozumitelnému vysvětlení základních mediálních termínů a metrik televizní sledovanosti. Nově v ní čtenářům přibližujeme průběh mediálního plánování i to, jak funguje tzv. booking TV kampaní a jak se vyhodnocují výsledky TV kampaní.

Praktický pomocník nejen pro nováčky

Atmedia Navigátor je určen zaměstnancům mediálních agentur, přímým zadavatelům TV reklamy, začínajícím televizním inzerentům a dalším uživatelům, kteří působí na českém TV trhu. „Vývoj našeho TV trhu je občas překotný. Přibývají nové televizní stanice i trendy a mění se chování televizních diváků. Věřím, že Atmedia Navigátor bude každodenním pomocníkem nejen pro nováčky, kteří se s trhem teprve seznamují, ale také pro matadory,“ uvádí Michaela Vasilová. Současně doplňuje, že jsme nové vydání publikace již zaslali svým stálým klientům z řad mediálních agentur. Nabízíme ji také dalším zájemcům, a to na svých webových stránkách www.atmedia.cz/atmedia-navigator.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru