Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.

V životech mileniálů je televize stále důležitá. Týdně si k obrazovce sedne 8 z 10 televizních diváků ve věku 25–34 let. Budete možná překvapeni, kolik času u ni průměrně stráví. Není to rozhodně málo! A pokud mají děti, je to ještě více.

Takzvaná odložená sledovanost neustále roste a letos tvoří již 13 % z celkové televizní sledovanosti. Rostoucí trend může být do určité míry spojen s vyšší televizní sledovaností způsobenou opatřeními proti šíření covid-19, významnější podíl má ovšem nárůst zájmu o IPTV služby, které dovolují uživatelům sledovat pořady zpětně. A ti toho stále častěji využívají.

A co podíl na sledovanosti? My hlásíme, že v pořádku! Od začátku roku jsme totiž nad 5% hranicí.

Slovy jednoho televizního klasika vám přejeme, ať máte v červnu konečně „slunce v duši“. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru