Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Nejvhodnějším úborem pro květnovou degustaci na zahrádkách byly bunda a čepice. Teď už se ale blýská na lepší časy a spolu s restauracemi se otevřelo také teplejší počasí. Ještě než vyrazíte ven, přečtěte si náš souhrn čísel týdne za květen.

V životech mileniálů je televize stále důležitá. Týdně si k obrazovce sedne 8 z 10 televizních diváků ve věku 25–34 let. Budete možná překvapeni, kolik času u ni průměrně stráví. Není to rozhodně málo! A pokud mají děti, je to ještě více.

Takzvaná odložená sledovanost neustále roste a letos tvoří již 13 % z celkové televizní sledovanosti. Rostoucí trend může být do určité míry spojen s vyšší televizní sledovaností způsobenou opatřeními proti šíření covid-19, významnější podíl má ovšem nárůst zájmu o IPTV služby, které dovolují uživatelům sledovat pořady zpětně. A ti toho stále častěji využívají.

A co podíl na sledovanosti? My hlásíme, že v pořádku! Od začátku roku jsme totiž nad 5% hranicí.

Slovy jednoho televizního klasika vám přejeme, ať máte v červnu konečně „slunce v duši“. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_21
#cislotydne_tyden_20
#cislotydne_tyden_19
#cislotydne_tyden_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru