Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami, nebo provozujete v Česku velmi oblíbený gaučink, prostě tomu v létě neuniknete. Zájem o sport se tak projevil i na televizním zásahu velkých sportovních událostí.

Tenisový Roland Garros, kde excelovala česká tenistka Barbora Krejčíková, přilákal téměř 600 tisíc diváků. Giro d’Italia pak oslovilo téměř 250 tisíc fanoušků silniční cyklistiky.

Smykem jsme ale zajeli také do jiné, nesportovní oblasti. Dětská sledovanost je často téma, které víří vody různých názorů. Kolik dětí usedá pravidelně k televizní obrazovce? My jsme se na to podívali!

A kde jsou největší (nejen sportovní) fanoušci televize? No přece v ************ kraji! Nápovědu hledejte níže 😉

V prvním pololetí se nám dařilo držet každý měsíc podíl na sledovanosti nad 5 %. Také díky tomu můžeme vyhovět vysoké poptávce zadavatelů po televizní reklamě, která od loňského podzimu stále roste.

Užijte si červenec a nezapomeňte překonávat také ty prázdninové rekordy. Třeba v délce spánku, nebo skoku na pivo.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23
#cislotydne_tyden_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru