Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš každodenní chleba na 28 tematických stanicích, které obchodně zastupujeme. Stále si držíme více než 5% podíl na sledovanosti a do podzimu jdeme připraveni. Ale abychom nebyli tak hrrr, ještě se ohlédneme za prázdninovými čísly týdne.

Závody Formule 1 vysíláme již tradičně na Sport 1 a Sport 2. Rok od roku roste podíl na sledovanosti živých přenosů a letos výkony Hamiltona nebo Verstappena sleduje téměř 6 % diváků, kteří zrovna sedí před televizními obrazovkami.

Olympiáda se zkrátka povedla! Čeští sportovci vybojovali 11 medailí a u obrazovek stanice Eurosport1 jim drželo palce přes 600 tisíc fanoušků. Vůbec nejsledovanějším dnem her pak byla sobota 31. 7., kdy hrála své finále tenistka Markéta Vondroušová.

Koukají vůbec ještě lidi na televizi? Jasně, že jo a hodně! Třeba diváci ve věku 35–44 let ji sledují v průměru přes 3 hodiny denně.

Přejeme Vám co nejklidnější návrat do „normálního“ režimu. A pokud to půjde z tuha, tak si odpočiňte sportem, četbou nebo u některé z našich TV stanic. Máme jich dost a určitě si vyberete.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_34
#cislotydne_tyden_33
#cislotydne_tyden_32
#cislotydne_tyden_31
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru