Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Září je takový druhý leden pro předsevzetí. Po letních dovolených a prosezených večerech na zahrádce s přáteli se vracíte do „normálního“ režimu. Ať už hledáte ztracenou kartičku do posilovny nebo trávíte neděle vařením zdravých jídel do krabičky na nový pracovní týden, září je prostě trochu těžší měsíc. Nebo ne? Nám se naše předsevzetí zatím daří držet. Jsme nad 5 % podílu na sledovanosti, měli jsme úspěšnou prezentaci na letošní konferenci Digimedia a chystáme Obchodní nabídku na rok 2022. Co dalšího jsme pro vás v září připravili?

Většinu času před televizní obrazovkou věnují …… a ………. *zjistíte níže 🙂

US Open zná své vítěze a na stanici #Eurosport1 oslovilo 333 tisíc diváků. Novak Djokovic se kalendářního Grand Slamu nakonec nedočkal a skončil v slzách. Vůbec nesledovanějším zápasem turnaje byla ovšem bitva Karolíny Plíškové, po které Češka postoupila do čtvrtfinále.

Ve většině států Evropy za televizi lidé platí. V Česku je to sice nadpoloviční většina, ovšem stále je to výrazně méně, než je standard v ostatních státech.

Televize přes internet (IPTV) zažívá v Česku boom. Za posledních 5 let vzrostl počet českých TV domácností s IPTV na více než trojnásobek a v současnosti se na TV dívá přes tuto platformu každý pátý divák.

Ať už se vám daří držet poprázdninový rytmus nebo ne, hlavně v klidu a nic si nevyčítat 🙂 . Občas ještě vykoukne babí léto a byla by škoda toho nevyužít.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_39
#cislotydne_tyden_38
#cislotydne_tyden_37
#cislotydne_tyden_36
#cislotydne_tyden_35
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru