Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Je za námi prosinec – takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí napětí při setkávání širší rodiny, lidem s dětmi dopřeje alespoň chvíli vánočního klidu a těm, kteří tráví svátky sami, umí naopak dodat pocit, že tomu tak není. O Vánocích si zkrátka televizi zapne skoro každý. Ale jaký byl prosinec v číslech týdne?

  • To, že si televizi během Vánoc zapne téměř každý už jsme psali, kolik ale času u ní Češi tráví? Hodně!
  • Letošní boj o titul šampiona F1 byl dramatický do posledního kola. V něm totiž Max Verstappen předjel svého soka Lewise Hamiltona a stal se poprvé v kariéře mistrem světa. Kolik fanoušků sledovalo jeho cestu šampionátem na stanicích Sport 1 a 2?
  • No a závěrem, kromě tradičního listopadového podílu, tři čísla, která definují rok 2021 u nás v Atmedia.

🎄 Přejeme vám, ať jste v novém roce šťastní, zdraví a vybíraví. A sledujte nás i v novém roce na našem Linkedinu nebo Twitteru!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_52
#cislotydne_tyden_51
#cislotydne_tyden_50
#cislotydne_tyden_49
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru