Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Taky jste si ještě nezvykli, že v datu píšeme místo jedničky dvojku? Snad v tom nejsme sami. Kola nového roku se ovšem roztáčí naplno a my vám přinášíme první letošní várku čísel týdne. Těm jsme do nového roku nadělili nový vizuál, aby se vám dobře četla. Když číslo, tak pěkně velké a hned nahoře! A co že se letos už stihlo na českém TV trhu?

  • V lednu jsme se věnovali převážně sledovanosti a návykům českého televizního diváka. Takže jsme hned zkraje roku mrkli na nejsledovanější den minulého roku – Štědrý den. Diváci měli televizi zapnutou v průměru 6 hodin, což je opravdu velká nálož pohádek.
  • Téměř 7 milionů! Tolik českých TV diváků si denně zapne televizi. Alespoň jednou týdně pak k obrazovce zasedne 9 z 10 diváků. Nejčastěji sledují televizi v tzv. prime-time, tedy mezi 19. a 22. hodinou. TV si v tuto dobu zapne 60 % diváků.
  • Olympiáda v Pekingu je v plném proudu, ale ještě předtím běželo na Eurosport 1 skvělé Australian Open. Za dobu jeho trvání si ho zapnulo 452 tisíc diváků.
  • No, a v roce 2021 jsme dosáhli 5% hranice podílu na sledovanosti.

Dařilo se nám, tak snad to bude v novém roce ještě lepší. A to samé přejeme vám!

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru