Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Trend vysoké poptávky po televizní reklamě pokračuje i v letošním roce. Potvrzují to výsledky našeho mediálního zastupitelství za první pololetí a podle Michaely Surákové, Managing Director naší společnosti, lze předpokládat obdobný vývoj i v následujících měsících.

Vysoká poptávka po TV reklamě, kterou jsme pozorovali již loni, pokračovala i v prvním pololetí letošního roku,“ popisuje Michaela Suráková, naše Managing Directorka, která na českém trhu obchodně zastupuje 26 tematických televizních stanic zapojených do oficiálního elektronického měření televizní sledovanosti. „Na televizních stanicích z našeho portfolia se nám v prvních šesti měsících letošního roku podařilo zaplnit reklamní prostor z téměř 100 %,“ dodává Michaela Suráková s tím, že výhled do dalších měsíců zatím zůstává obdobný.

I z důvodu vysoké poptávky po TV reklamě se dlouhodobě soustředíme na rozšiřování portfolia tematických televizních stanic, aby mohla zadavatelům reklamy nabízet větší reklamní prostor i atraktivní cílové skupiny diváků. Posledním přírůstkem v portfoliu Atmedia se v dubnu letošního roku stal filmový kanál FilmBox Stars. „Zadavatelům reklamy nyní nabízíme prodej reklamy na GRP na největším počtu televizních stanic v historii naší společnosti,“ upozorňuje Michaela Suráková a doplňuje, že široké portfolio tematických stanic umožňuje zadavatelům reklamy vybírat pouze z těch televizních kanálů, na kterých se nachází jejich cílová skupina.

V současnosti tak máme ve svém portfoliu 29 tematických televizních stanic, z toho 26 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. K zastupovaným televizním stanicím patří jak české, tak lokalizované televizní stanice nadnárodních značek, jako jsou například AMC, Disney nebo Discovery. V prvním pololetí letošního roku dosáhly společně 4,8 % podílu na sledovanosti v CS 15–69 a 4,6 % v CS 4–14.[1] Společně oslovily každý měsíc průměrně 5,6 milionu diváků starších čtyř let, kteří sledováním pořadů na těchto televizních stanicích trávili v průměru přes jednu hodinu denně.[2]


[1] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 01–06/2022, Share, CS 15–69, 4–14, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV

[2] ATO – Nielsen Admosphere, Živě + TS0–3, 01–06/2022, Reach 000, ATS-R / den, CS 4+, Atmedia + AMC Networks + Seznam.cz TV


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru