Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tak to byla rychlost! Úvodní měsíc roku 2023 kolem nás prosvištěl na vlně politických změn a než jsme se nadáli, už je tady únor. Pro mnoho z vás je to nejmíň oblíbený měsíc, a je jedno, jestli je suchý nebo mokrý. Je to ale taky měsíc, kdy už jsou lednové projekty rozjeté a vy zároveň nemusíte mít výčitky, že po práci nic neděláte. Venku je totiž tma a tak můžete skočit rovnou pod deku a koukat se klidně celý večer na filmy. To už březen nebo duben tolik neumí 🙂 Tak si pojďme únor užít v klidu, pohodě a hlavně bez tlaku okolí na přemíru socializace 😊.

Teď ale koukneme ještě na zajímavá čísla v lednu.

  • Čím jiným začít, než rekordním podílem na sledovanosti #Atmedia, který se zastavil v prosinci těsně pod 6 %.
  • Na stupních vítězů nejsledovanějších dnů v roce se opět umístili tradiční favoriti. Kteří to jsou? Mrkněte v infografice.
  • Minulý rok byl na trhu s televizní reklamou opravdu přetlak. Nejsilnější byl tradičně 4. kvartál, kdy vrcholí televizní sezóna. Jak to bude letos?
  • V roce 2023 se dařilo našim tematickým TV stanicím oslovit, kromě dospělých, i ty nejmladší. Oproti předchozím letům dokonce ještě více!
  • Cestu Novaka Djokoviće za 10. titulem z australského Melbourne si nenechalo na kanálu Eurosport 1 ujít přes 450 tisíc českých fanoušků. Ti už jistě vyhlíží květnový Roland Garros v Paříži. Budete se také koukat?

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru