Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Tak to byla rychlost! Úvodní měsíc roku 2023 kolem nás prosvištěl na vlně politických změn a než jsme se nadáli, už je tady únor. Pro mnoho z vás je to nejmíň oblíbený měsíc, a je jedno, jestli je suchý nebo mokrý. Je to ale taky měsíc, kdy už jsou lednové projekty rozjeté a vy zároveň nemusíte mít výčitky, že po práci nic neděláte. Venku je totiž tma a tak můžete skočit rovnou pod deku a koukat se klidně celý večer na filmy. To už březen nebo duben tolik neumí 🙂 Tak si pojďme únor užít v klidu, pohodě a hlavně bez tlaku okolí na přemíru socializace 😊.

Teď ale koukneme ještě na zajímavá čísla v lednu.

  • Čím jiným začít, než rekordním podílem na sledovanosti #Atmedia, který se zastavil v prosinci těsně pod 6 %.
  • Na stupních vítězů nejsledovanějších dnů v roce se opět umístili tradiční favoriti. Kteří to jsou? Mrkněte v infografice.
  • Minulý rok byl na trhu s televizní reklamou opravdu přetlak. Nejsilnější byl tradičně 4. kvartál, kdy vrcholí televizní sezóna. Jak to bude letos?
  • V roce 2023 se dařilo našim tematickým TV stanicím oslovit, kromě dospělých, i ty nejmladší. Oproti předchozím letům dokonce ještě více!
  • Cestu Novaka Djokoviće za 10. titulem z australského Melbourne si nenechalo na kanálu Eurosport 1 ujít přes 450 tisíc českých fanoušků. Ti už jistě vyhlíží květnový Roland Garros v Paříži. Budete se také koukat?

previous arrow
#cislotydne_05
#cislotydne_04
#cislotydne_03
#cislotydne_02
#cislotydne_01
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Díky spolupráci s Warner TV dosahujeme téměř 7% podílu na sledovanosti

V dubnu vstoupila na český trh televizní stanice Warner TV, přičemž prodej reklamy zajišťuje naše mediální zastupitelství Atmedia. Na rozdíl od ostatních televizních stanic ze skupiny Warner Bros. Discovery lze nový kanál sledovat také bezplatně v rámci pozemního digitálního vysílání…

#cislotydne: Duben 2024

Návraty z březnových cest jsme zvládli bez většího jet lagu, a tak jsme se v dubnu mohli zaměřit více na český televizní rybníček. Do toho jsme hned v úvodu měsíce hodili pořádnou štiku v podobě Obchodní nabídky na letošní rok.…

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…
Nahoru