Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Únor v Atmedia suchý rozhodně nebyl! A teď nemyslíme alkoholem, ale především novinkami, se kterými jsme na televizní trh přišli. Od března 2023 se totiž naše rodina tematických TV stanic rozrostla o dva nové členy. Prvním je CANAL+ Action se zaměřením na exkluzivní akční filmy a seriály. Druhým pak Spektrum Home cílící na diváky se zájmem o kutilství, bytový design či architekturu. První stanici najdou diváci v nabídce operátorů placené televize, druhou i v rámci terestrického vysílání DVB–T2. Věříme, že se oběma stanicím u nás bude líbit ❤️.

Výrazný mediální ohlas, nejen v oborových médiích, měl také náš poslední článek o vývoji televizní sledovanosti v zemích Visegrádské čtyřky. Třeba Češi v roce 2022 trávili před obrazovkou téměř 3,5 hodiny denně. Přečtěte si, jak je to v okolních evropských státech a pak hned šup na čísla týdne.

  • Vysoké televizní sledovanosti v Česku jsme se věnovali i v únorových Číslech týdne. Televize je totiž pro české diváky stále zásadním mediatypem, ze kterého čerpají informace a tráví s ním volný čas.
  • A to platí i u tematických TV stanic, kterých obchodně zastupujeme na trhu nejvíce. Velké divácké oblibě se těší zejména filmové, seriálové, dokumentární a rodinné TV stanice. Také díky tomu si držíme dlouhodobý podíl na sledovanosti nad 5 %.

previous arrow
#cislotydne_08
#cislotydne_07
#cislotydne_06
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru