Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen – k televizi vlezem, duben – ještě tam budem. Alespoň tak by se dala parafrázovat známá pranostika podle výsledků sledovanosti našich televizních stanic. V obou měsících se nám totiž nebývale dařilo. Zatímco v březnu jsme 6% hranici podílu na sledovanosti pouze „lízli“, v dubnu už jsme ji suverénně, s 6,5% podílem na sledovanosti, přeskočili.

Duben byl také ve znamení aktuálních výsledků našeho atmedia indexu. V něm se ptáme přímo diváků na to, jak hodnotí televizní stanice na českém trhu, kolik z nich sleduje placenou televizi nebo jaké VOD služby si aktuálně předplácí. V dubnu jsme se věnovali především části s televizními stanicemi. Které kanály u diváků vedou, a jak se index od roku 2020 vyvíjí? Mrkněte na výsledky!

Teď už ale k číslům týdne. Víte, kolik diváků ve věku 25–34 let si denně v průměru zapne televizi, kolik času u ní tráví a jak do toho promlouvají děti? A jak jsou na tom se sledovaností Maďaři? Odpovědi najdete tradičně ve slidech níže.

previous arrow
#cislotydne_17
#cislotydne_16
#cislotydne_15
#cislotydne_14
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru