Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Jediný sport, u kterého je minimální riziko zranění, je ten před televizní obrazovkou. A právě na sportovní stanice jsme se v Atmedia podívali zblízka. Konkurence sportovních TV stanic v Česku se totiž zostřuje a boj o vysílací práva připomíná boxerský ring. Není divu, když sportovní eventy dokáží jen na placených kanálech oslovit statisíce diváků v atraktivních cílovkách.

Kolik Čechů a Slováků využívá Netflix, Voyo nebo HBO Max? A kolik za ně měsíčně utratí?My to víme! Již od roku 2020 totiž sledujeme vývoj placených videoték v Česku a nově také na Slovensku. Mrkněte na naši nabídku a objednejte si čerstvá data. Bacha, jsou ještě horká!

A co se událo ve světě televize očima čísel? Tak třeba, že počet domácností, které mají chytrou TV připojenou k internetu, za posledních 5 let vzrostl na více než dvojnásobek. Nebo, že generace dnešních čtyřicátníků sleduje televizi pravidelně a v průměru přes 3 hodiny denně. No, a závěrem pak tradiční podíl na sledovanosti, který držíme pořád nad 6 %. Letos je zkrátka dobrá sezona. Tak vzhůru na poslední předprázdninový měsíc!

previous arrow
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
#cislotydne_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru