Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Jediný sport, u kterého je minimální riziko zranění, je ten před televizní obrazovkou. A právě na sportovní stanice jsme se v Atmedia podívali zblízka. Konkurence sportovních TV stanic v Česku se totiž zostřuje a boj o vysílací práva připomíná boxerský ring. Není divu, když sportovní eventy dokáží jen na placených kanálech oslovit statisíce diváků v atraktivních cílovkách.

Kolik Čechů a Slováků využívá Netflix, Voyo nebo HBO Max? A kolik za ně měsíčně utratí?My to víme! Již od roku 2020 totiž sledujeme vývoj placených videoték v Česku a nově také na Slovensku. Mrkněte na naši nabídku a objednejte si čerstvá data. Bacha, jsou ještě horká!

A co se událo ve světě televize očima čísel? Tak třeba, že počet domácností, které mají chytrou TV připojenou k internetu, za posledních 5 let vzrostl na více než dvojnásobek. Nebo, že generace dnešních čtyřicátníků sleduje televizi pravidelně a v průměru přes 3 hodiny denně. No, a závěrem pak tradiční podíl na sledovanosti, který držíme pořád nad 6 %. Letos je zkrátka dobrá sezona. Tak vzhůru na poslední předprázdninový měsíc!

previous arrow
#cislotydne_21
#cislotydne_20
#cislotydne_19
#cislotydne_18
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru