Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V červenci jsme pokračovali seriálem o tematických TV stanicích. Tentokrát jsme si posvítili na filmové a seriálové TV stanice, které tvoří největší skupinu tematických stanic v Česku. A není divu, že v posledních letech jejich počet narostl, čeští diváci filmy a seriály milují! Především ti mladší ve věku 25–34 let jim věnují 49 % veškerého času před televizní obrazovkou. Na tematických filmových a seriálových stanicích pak oceňují především lokální obsah, což reflektují i velké zahraniční skupiny, které u nás provozují kanály jako FilmBox, FilmBox Stars nebo Canal+ Action.

Proběhnuvší červnová konference Digimedia doznívala ještě v červenci, a to v podobě komentáře v tištěném Marketing & Media, který napsala naše výkonná ředitelka Michaela Suráková. A téma? Streamovací služby versus lineární televizní vysílání.

A co se událo v číslech týdne?

  • Takzvaná stříbrná generace lidí nad 55 let sleduje televizi v průměru 5 hodin denně.
  • Druhé vítězství Jonase Vingegaarda na slavné Tour de France si nenechalo ujít na Eurosport 1 téměř 300 tisíc českých diváků.
  • A opět se nám podařilo dosáhnout na 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílovce. Tematické kanály prostě diváky v létě baví ještě více!

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
#cislotydne_26
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru