Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V červenci jsme pokračovali seriálem o tematických TV stanicích. Tentokrát jsme si posvítili na filmové a seriálové TV stanice, které tvoří největší skupinu tematických stanic v Česku. A není divu, že v posledních letech jejich počet narostl, čeští diváci filmy a seriály milují! Především ti mladší ve věku 25–34 let jim věnují 49 % veškerého času před televizní obrazovkou. Na tematických filmových a seriálových stanicích pak oceňují především lokální obsah, což reflektují i velké zahraniční skupiny, které u nás provozují kanály jako FilmBox, FilmBox Stars nebo Canal+ Action.

Proběhnuvší červnová konference Digimedia doznívala ještě v červenci, a to v podobě komentáře v tištěném Marketing & Media, který napsala naše výkonná ředitelka Michaela Suráková. A téma? Streamovací služby versus lineární televizní vysílání.

A co se událo v číslech týdne?

  • Takzvaná stříbrná generace lidí nad 55 let sleduje televizi v průměru 5 hodin denně.
  • Druhé vítězství Jonase Vingegaarda na slavné Tour de France si nenechalo ujít na Eurosport 1 téměř 300 tisíc českých diváků.
  • A opět se nám podařilo dosáhnout na 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílovce. Tematické kanály prostě diváky v létě baví ještě více!

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
#cislotydne_26
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…

W. Kowalczyk: Jak měření sledovanosti mimo domov funguje v Polsku

Uvádíme novou sérii rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh pod značkou expert talks – nyní pozvání na interview s Michaelou Surákovou, Managing Director v naší společnosti Atmedia, přijal Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Rozšiřujeme portfolio tematických TV stanic o AXN Black a AXN White

Od 1. dubna zařazujeme do našeho portfolia seriálové televizní stanice AXN Black a AXN White, které doplní další tematické kanály v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Od stejného data budou stanice AXN Black a AXN White zapojeny rovněž do oficiálního…
Nahoru