Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

V červenci jsme pokračovali seriálem o tematických TV stanicích. Tentokrát jsme si posvítili na filmové a seriálové TV stanice, které tvoří největší skupinu tematických stanic v Česku. A není divu, že v posledních letech jejich počet narostl, čeští diváci filmy a seriály milují! Především ti mladší ve věku 25–34 let jim věnují 49 % veškerého času před televizní obrazovkou. Na tematických filmových a seriálových stanicích pak oceňují především lokální obsah, což reflektují i velké zahraniční skupiny, které u nás provozují kanály jako FilmBox, FilmBox Stars nebo Canal+ Action.

Proběhnuvší červnová konference Digimedia doznívala ještě v červenci, a to v podobě komentáře v tištěném Marketing & Media, který napsala naše výkonná ředitelka Michaela Suráková. A téma? Streamovací služby versus lineární televizní vysílání.

A co se událo v číslech týdne?

  • Takzvaná stříbrná generace lidí nad 55 let sleduje televizi v průměru 5 hodin denně.
  • Druhé vítězství Jonase Vingegaarda na slavné Tour de France si nenechalo ujít na Eurosport 1 téměř 300 tisíc českých diváků.
  • A opět se nám podařilo dosáhnout na 6% podíl na sledovanosti v dospělé cílovce. Tematické kanály prostě diváky v létě baví ještě více!

previous arrow
#cislotydne_30
#cislotydne_29
#cislotydne_28
#cislotydne_27
#cislotydne_26
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Tři pětiny z celkové sledovanosti patří lokálnímu obsahu

Sledovanost jednotlivých televizních kanálů je stále více ovlivňována lokálním obsahem. Stoupající zájem o lokální tvorbu je patrný napříč všemi věkovými skupinami diváků. Mezi nejoblíbenější žánry přitom patří filmy, seriály a zábavní pořady. „Lokální obsah je mezi českými televizními diváky dlouhodobě…

#cislotydne: Březen 2024

Březnový souhrn bychom klidně mohli pojmout jako cestopis. Začali jsme španělským Madridem, kde jsme se pod zasněženými horami a již pěkně silnými slunečními paprsky zúčastnili konference EGTA. Řešila se zejména budoucnost měření televizního obsahu a jak data z nových zdrojů…

Tři čtvrtiny trhu placené TV ovládají 4 velcí hráči

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z placených operátorů, se u nás již několik let drží na obdobné úrovni. Výjimkou nebyl ani loňský rok, což potvrzují i aktuální výsledky našeho výzkumu atmedia index, který realizujeme každé tři měsíce. Výzkum…
Nahoru