Váš partner ve světě tematických televizí

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem k exkluzivitě sportovní události vyčleňujeme pro toto období Eurosport 1 z obchodních balíčků.

Letní olympijské hry v Tokiu jsou největší sportovní událostí tohoto roku a věřím, že budou patřit k vůbec nejsledovanějším programům na Eurosport 1. Vzhledem k exkluzivitě tohoto sportovního eventu budeme nabízet klientům reklamní prostor za vyšší cenu,“ předesílá Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Z tohoto důvodu naše mediální zastupitelství v období letní olympiády vyčleňuje televizní stanici Eurosport 1 z obchodních balíčků atmax, atadults a atchoice.

Zadavatelům televizní reklamy nabízíme v období Letních olympijských her v Tokiu sponzorské vzkazy, reklamní spoty s garantovanou pozicí a také standardní reklamní spoty. „Našim partnerům nabízíme také exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu. Klienti mohou spojit svou značku s celou letní olympiádou, mohou se ovšem stát také partnerem například pouze jednoho konkrétního olympijského dne,“ přibližuje Michaela Vasilová.

Letní olympijské hry v Tokiu bude televizní stanice Eurosport 1 vysílat po celou dobu konání tohoto největšího sportovního svátku roku, tedy od 23. července do 8. srpna. Sportovní fanoušci budou moci na této televizní stanici sledovat téměř 250 hodin živých přenosů, jež budou vysílány od jedné hodiny v noci do půl páté odpoledne, ve večerních hodinách je vystřídají reprízy. V 16.30 a také ve 20.30 pak nabídne Eurosport 1 sestřihy nejlepších sportovních okamžiků z daného dne.

Eurosport 1 přinese divákům všechny sportovní disciplíny z letní olympiády. Soustředit se chce především na tenis a cyklistiku, na své si ale přijdou také fanoušci dalších disciplín od plavání a veslování přes fotbal a volejbal až po atletiku a gymnastiku.

Letní olympijské hry patří podle výsledků ze zahraničních trhů k nejsledovanějším sportovním událostem na Eurosport 1. Oblíbené jsou mezi muži i ženami, poměr diváků je 60 % ke 40 %. „Letní olympijské hry v Tokiu přináší zadavatelům reklamy příležitost spojit značku se světovým sportem a oslovit atraktivní cílové skupiny diváků. Reklamní kampaně na Eurosport 1 mají vysokou afinitu především mezi muži v produktivním věku, s vyššími příjmy a z větších měst,“ doplňuje Michaela Vasilová.


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Jak se polský TV trh vypořádal s tzv. nulovými spoty

V průběhu letošního roku jsme pod značkou atmedia insight: expert talks vydali několik rozhovorů s odborníky na televizní a mediální trh. S hosty často diskutujeme investice do televizní reklamy, budoucnost lineární televize nebo trh videí na vyžádání. Zajímavé jsou ovšem především poznatky…

Technický poplatek za odvysílání reklamy je v Polsku standardem, říká Kowalczyk z polské TVP

V rámci našeho projektu Atmedia Insight: Expert Talks vám přinášíme třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. V této části interview Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem téma…

VOD služby typu Netflix sledují 2 miliony Čechů

Stále přibývá domácností, které využívají VOD služby. Z výzkumu našeho atmedia index vyplývá, že v současnosti si alespoň jednu ze streamovacích služeb předplácí 28 % českých televizních diváků. Výzkum dále ukazuje, že k nejpopulárnějším patří Netflix a HBO Go. VOD…
Nahoru