Váš partner ve světě tematických televizí

Jsme rádi, že můžeme oznámit zahájení spolupráce se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu provozuje internetovou a satelitní platformu Skylink. Spolupráce se bude týkat stanic Skylink 7 a CANAL+ Domo, které budou od 1. února 2021 zapojeny do peoplemetrového měření televizní sledovanosti pod skupinou naší skupinou Atmedia.

V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,” přibližuje Michaela Vasilová, naše Managing Directorka.

V současnosti zastupujeme na českém trhu 28 tematických TV stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Poslední nedávnou změnou bylo rozšíření portfolia o Televizi Seznam, která je od ledna letošního roku součástí balíčku atmax, atadults a atchoice. I díky tomu tematické TV stanice, které zastupujeme, měsíčně osloví 5,7 milionu televizních diváků.

„Naším dlouhodobým cílem je budovat trh tematických televizních stanic v České republice, proto neustále hledáme zajímavé kanály, které by mohly rozšířit naše portfolio. CANAL+ Domo a Skylink 7 svým obsahem a zaměřením přesně zapadají do rodiny našich tematických stanic.” doplňuje Michaela Vasilová.

Exkluzivní premiéry seriálů i lifestylový program


Televizní stanice Skylink 7 oslaví začátkem února druhé výročí zahájení svého vysílání. Již téměř dva roky přináší divákům internetové a satelitní televize Skylink pestrou škálu kvalitních pořadů různých typů a žánrů a zároveň jim nabízí exkluzivní premiéry zahraničních seriálů. Mezi ty nejúspěšnější patří norský seriál z fotbalového prostředí Domácí hřiště, francouzské politické drama Černý baron a nejnověji polský seriál o špiónech a terorismu – Nelegální.

CANAL+ Domo je historicky první program z produkce Groupe Canal+ na českém a slovenském televizním trhu. Je vysílán v českém znění a je určen všem, kdo mají rádi domácí pohodu. Pořady se totiž točí kolem zvelebování interiérů a exteriérů, designu a – hlavně – vaření. Kromě televizní obrazovky jsou recepty snadno k nalezení na www.canalplusdomo.cz.

„Jsem velmi rád, že se nám v loňském roce  podařilo spustit již druhý vlastní televizní program, zaměřený tentokrát na životní styl. Na základě zkušeností skupiny Canal+ z ostatních trhů jsem přesvědčen, že stejně jako Skylink 7 si i CANAL+ Domo najde svou stabilní diváckou základnu. Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků. Věříme, že spolupráce se společností Atmedia je v tomto směru správným krokem“, říká Ladislav Řeháček, Country Manager společnosti M7 Group pro Českou republiku a Slovensko.


O společnosti M7 Group S.A.

M7 Group, člen skupiny CANAL+, je přední evropský poskytovatel placeného televizního vysílání. M7 Group, sídlící v Lucembursku, má cenné zkušenosti s fungováním satelitního i internetového vysílání. Různorodé programové balíčky jsou více než třem miliónům zákazníkům nabízeny v osmi zemích: Nizozemsku, Belgii, Německu, Rakousku, České republice, Slovensku, Rumunsku a Maďarsku. Současné působení na různých trzích umožňuje společnosti vytvářet synergie v mnoha oblastech: od získávání exkluzivního obsahu, až po nákup set-top boxů a satelitní kapacity pro zajímavé televizní programy.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

#cislotydne: Srpen 2021

Logisticky náročný prázdninový režim pro všechny rodiče skončil a děti se rozutekly do škol. Nejen dětem, ale také televizním stanicím zase začíná hlavní sezóna a u nás bude rozhodně na co koukat! Filmy, seriály, dokumenty, hudba nebo life-style jsou náš…

Kowalczyk z polské TVP: Televizní reklama zůstává nejefektivnějším nástrojem k oslovení velkého množství potenciálních zákazníků.

Přinášíme vám druhou část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení polské veřejnoprávní televize TVP. Rozhovor, který je součástí série videí pod značkou Atmedia Insight: Expert Talks, s ním vedla Michaela Vasilová, Managing Director v naší společnosti. Wojciech…

Téměř polovinu času před televizními obrazovkami věnují Češi seriálům a filmům

Čeští televizní diváci trávili v prvním pololetí letošního roku před televizními obrazovkami v průměru 3 hodiny a 55 minut denně.[1] Nejčastěji v televizi sledovali seriály a filmy, jež tvořily téměř polovinu veškerého času tráveného před televizními obrazovkami. Celosvětová pandemie covid-19…
Nahoru