Váš partner ve světě tematických televizí

Jsme rádi, že můžeme oznámit zahájení spolupráce se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu provozuje internetovou a satelitní platformu Skylink. Spolupráce se bude týkat stanic Skylink 7 a CANAL+ Domo, které budou od 1. února 2021 zapojeny do peoplemetrového měření televizní sledovanosti pod skupinou naší skupinou Atmedia.

V první fázi spolupráce se zaměříme na odborné poradenství a zapojení obou televizních stanic do peoplemetrového měření sledovanosti. V dalším období bychom spolupráci rádi rozšířili do dalších oblastí,” přibližuje Michaela Vasilová, naše Managing Directorka.

V současnosti zastupujeme na českém trhu 28 tematických TV stanic, z nichž 23 je zapojeno do oficiálního elektronického měření sledovanosti. Poslední nedávnou změnou bylo rozšíření portfolia o Televizi Seznam, která je od ledna letošního roku součástí balíčku atmax, atadults a atchoice. I díky tomu tematické TV stanice, které zastupujeme, měsíčně osloví 5,7 milionu televizních diváků.

„Naším dlouhodobým cílem je budovat trh tematických televizních stanic v České republice, proto neustále hledáme zajímavé kanály, které by mohly rozšířit naše portfolio. CANAL+ Domo a Skylink 7 svým obsahem a zaměřením přesně zapadají do rodiny našich tematických stanic.” doplňuje Michaela Vasilová.

Exkluzivní premiéry seriálů i lifestylový program


Televizní stanice Skylink 7 oslaví začátkem února druhé výročí zahájení svého vysílání. Již téměř dva roky přináší divákům internetové a satelitní televize Skylink pestrou škálu kvalitních pořadů různých typů a žánrů a zároveň jim nabízí exkluzivní premiéry zahraničních seriálů. Mezi ty nejúspěšnější patří norský seriál z fotbalového prostředí Domácí hřiště, francouzské politické drama Černý baron a nejnověji polský seriál o špiónech a terorismu – Nelegální.

CANAL+ Domo je historicky první program z produkce Groupe Canal+ na českém a slovenském televizním trhu. Je vysílán v českém znění a je určen všem, kdo mají rádi domácí pohodu. Pořady se totiž točí kolem zvelebování interiérů a exteriérů, designu a – hlavně – vaření. Kromě televizní obrazovky jsou recepty snadno k nalezení na www.canalplusdomo.cz.

„Jsem velmi rád, že se nám v loňském roce  podařilo spustit již druhý vlastní televizní program, zaměřený tentokrát na životní styl. Na základě zkušeností skupiny Canal+ z ostatních trhů jsem přesvědčen, že stejně jako Skylink 7 si i CANAL+ Domo najde svou stabilní diváckou základnu. Vzhledem k tomu, že chceme nabídku vlastního obsahu do budoucna výrazně rozšiřovat, potřebujeme začít přesněji mapovat preference našich diváků. Věříme, že spolupráce se společností Atmedia je v tomto směru správným krokem“, říká Ladislav Řeháček, Country Manager společnosti M7 Group pro Českou republiku a Slovensko.


O společnosti M7 Group S.A.

M7 Group, člen skupiny CANAL+, je přední evropský poskytovatel placeného televizního vysílání. M7 Group, sídlící v Lucembursku, má cenné zkušenosti s fungováním satelitního i internetového vysílání. Různorodé programové balíčky jsou více než třem miliónům zákazníkům nabízeny v osmi zemích: Nizozemsku, Belgii, Německu, Rakousku, České republice, Slovensku, Rumunsku a Maďarsku. Současné působení na různých trzích umožňuje společnosti vytvářet synergie v mnoha oblastech: od získávání exkluzivního obsahu, až po nákup set-top boxů a satelitní kapacity pro zajímavé televizní programy.

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Opět nabídneme exkluzivní reklamní prostor během Zimních olympijských her

Také letos nabízíme zadavatelům televizní reklamy speciální partnerství Zimních olympijských her v Pekingu 2022 na Eurosport 1, které budou tradičně patřit k nejsledovanějším sportovním událostem tohoto roku. Stejně jako v loňském roce tak v průběhu letošních olympijských her vyčleníme televizní…

#cislotydne: Prosinec 2021

Je za námi prosinec - takzvaný televizní měsíc. V období Vánoc totiž každoročně kulminuje televizní sledovanost a většina Čechů usedá k pohádkám nebo romantickým komediím. A není divu! Televize totiž výborně funguje jako mediátor mezilidských vztahů. Na rodinných návštěvách tlumí…

Atmedia v roce 2021: zvýšení podílu na sledovanosti a nové projekty

Uplynulý rok byl pro naše mediální zastupitelství Atmedia významný nejen z pohledu nárůstu podílu na sledovanosti, který se pravidelně pohyboval nad 5 %. V průběhu roku jsme také spustili dva úspěšné projekty – atmedia index a atmedia insight, jež nám…
Nahoru