Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen, k televizi vlezem. Tak by se dala upravit známá pranostika, protože televizní sledovanost i v březnu lámala rekordy. Také nám se dařilo. Opět jsme překonali 5% hranici podílu na sledovanosti a jsme rádi, že se tematické stanice těší stále větší oblibě.

Nejen v Česku je sledovanost na vysoké úrovni. V loňském „lockdownovém“ roce rostla televizní sledovanost také v ostatních zemích regionu. Třeba takoví Maďaři sledovali televizi v průměru téměř 5 hodin denně. Kromě času u obrazovky je důležitý také divácký zásah. Víte vlastně, kolik Čechů sleduje denně televizi? To budete koukat!

Role tematických stanic je stále větší. Jak se rozšiřuje nabídka placené televize, domácnosti přijímají stále více televizních stanic. Až třetina českých domácností jich přijímá více než 51.

Letošní sezona Formule 1 se prvním závodem v Bahrajnu rozjela velkolepě. Přímé přenosy můžete sledovat pravidelně na stanici Sport 1 a připojit se tak k dalším 5 % diváků, kteří si po nedělním obědě rádi odpočinou sledováním nablýskaných supersportů.

Duben, ještě tam budem…? Byli bychom samozřejmě rádi, ale pokud to už situace dovolí, vyrazte s přáteli ven. Třeba na pivo, kávu nebo na kolo. Už je to fakt potřeba. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_13
#cislotydne_tyden_12
#cislotydne_tyden_11
#cislotydne_tyden_10
#cislotydne_tyden_09
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…
Nahoru