Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Březen, k televizi vlezem. Tak by se dala upravit známá pranostika, protože televizní sledovanost i v březnu lámala rekordy. Také nám se dařilo. Opět jsme překonali 5% hranici podílu na sledovanosti a jsme rádi, že se tematické stanice těší stále větší oblibě.

Nejen v Česku je sledovanost na vysoké úrovni. V loňském „lockdownovém“ roce rostla televizní sledovanost také v ostatních zemích regionu. Třeba takoví Maďaři sledovali televizi v průměru téměř 5 hodin denně. Kromě času u obrazovky je důležitý také divácký zásah. Víte vlastně, kolik Čechů sleduje denně televizi? To budete koukat!

Role tematických stanic je stále větší. Jak se rozšiřuje nabídka placené televize, domácnosti přijímají stále více televizních stanic. Až třetina českých domácností jich přijímá více než 51.

Letošní sezona Formule 1 se prvním závodem v Bahrajnu rozjela velkolepě. Přímé přenosy můžete sledovat pravidelně na stanici Sport 1 a připojit se tak k dalším 5 % diváků, kteří si po nedělním obědě rádi odpočinou sledováním nablýskaných supersportů.

Duben, ještě tam budem…? Byli bychom samozřejmě rádi, ale pokud to už situace dovolí, vyrazte s přáteli ven. Třeba na pivo, kávu nebo na kolo. Už je to fakt potřeba. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_13
#cislotydne_tyden_12
#cislotydne_tyden_11
#cislotydne_tyden_10
#cislotydne_tyden_09
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru