Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Začaly prázdniny a děti se rozutekly vstříc letním radovánkám. Víte ale, že si každý den zapne televizi více než polovina z nich? A alespoň jednou týdně si u oblíbeného pořadu odpočine 84 % dětí. No a co dalšího jsme pro vás nachystali v červnovém souhrnu? Podívejte se třeba na to, kolik času tráví u obrazovek naši sousedé v Polsku nebo Rakousku. A doba, kdy české domácnosti přijímaly pár televizních programů, je dávno pryč. Kolik je to dneska? Budete koukat! Co by to bylo za souhrn, kdybychom se trošku neodprezentovali. Jistojistě se totiž blížíme k pokoření 5% hranice podílu na sledovanosti. Je to především díky rostoucí popularitě filmových, seriálových a dokumentárních stanic, ale také rozšiřováním našeho portfolia. Než vyrazíte na popracovní pivo, limo, tak projeďte náš souhrn. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23b
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Nově prodáváme reklamní prostor na SPORTY TV

Od 1. září zařadíme do svého portfolia tematických televizních stanic bezplatnou sportovní stanici SPORTY TV, která rozšíří nabídku stanic v obchodních balíčcích atmax, atadults a atchoice. Zároveň bude od stejného data zapojena do oficiálního měření televizní sledovanosti, což společnosti nám…

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…
Nahoru