Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Začaly prázdniny a děti se rozutekly vstříc letním radovánkám. Víte ale, že si každý den zapne televizi více než polovina z nich? A alespoň jednou týdně si u oblíbeného pořadu odpočine 84 % dětí. No a co dalšího jsme pro vás nachystali v červnovém souhrnu? Podívejte se třeba na to, kolik času tráví u obrazovek naši sousedé v Polsku nebo Rakousku. A doba, kdy české domácnosti přijímaly pár televizních programů, je dávno pryč. Kolik je to dneska? Budete koukat! Co by to bylo za souhrn, kdybychom se trošku neodprezentovali. Jistojistě se totiž blížíme k pokoření 5% hranice podílu na sledovanosti. Je to především díky rostoucí popularitě filmových, seriálových a dokumentárních stanic, ale také rozšiřováním našeho portfolia. Než vyrazíte na popracovní pivo, limo, tak projeďte náš souhrn. Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23b
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

IPTV vládne českým domácnostem. Díky zpětnému sledování a možnosti přetáčet reklamy si získala už polovinu TV diváků

Počet diváků, kteří sledují televizní stanice prostřednictvím některého z operátorů placené TV v posledních letech roste – a to zejména díky IPTV. Potvrzuje to náš výzkum atmedia index za rok 2024, který pravidelně realizujeme. IPTV nebo kabelovou TV využívalo v loňském roce celkem…

Jak se změnila celková televizní sledovanost v Polsku po zapojení sledovanosti mimo domov?

Uvádíme druhou část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele oddělení reklamy a…

Filmy a seriály vládnou českým obrazovkám – v TV i na streamu

Filmy a seriály dlouhodobě patří mezi nejoblíbenější žánry českých diváků, a to bez ohledu na to, zda sledují klasické televizní stanice, nebo dávají přednost placeným streamovacím službám. Naopak, Češi napříč všemi věkovými kategoriemi stále častěji kombinují různé platformy a v…
Nahoru