Atmedia
Už 15 let jsme vašimi partnery ve světě tematických televizí

Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami, nebo provozujete v Česku velmi oblíbený gaučink, prostě tomu v létě neuniknete. Zájem o sport se tak projevil i na televizním zásahu velkých sportovních událostí.

Tenisový Roland Garros, kde excelovala česká tenistka Barbora Krejčíková, přilákal téměř 600 tisíc diváků. Giro d’Italia pak oslovilo téměř 250 tisíc fanoušků silniční cyklistiky.

Smykem jsme ale zajeli také do jiné, nesportovní oblasti. Dětská sledovanost je často téma, které víří vody různých názorů. Kolik dětí usedá pravidelně k televizní obrazovce? My jsme se na to podívali!

A kde jsou největší (nejen sportovní) fanoušci televize? No přece v ************ kraji! Nápovědu hledejte níže 😉

V prvním pololetí se nám dařilo držet každý měsíc podíl na sledovanosti nad 5 %. Také díky tomu můžeme vyhovět vysoké poptávce zadavatelů po televizní reklamě, která od loňského podzimu stále roste.

Užijte si červenec a nezapomeňte překonávat také ty prázdninové rekordy. Třeba v délce spánku, nebo skoku na pivo.

Vaše Atmedia

previous arrow
#cislotydne_tyden_26
#cislotydne_tyden_25
#cislotydne_tyden_24
#cislotydne_tyden_23
#cislotydne_tyden_22
next arrow
 


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost během blackoutu: dramatický pád v zasažených oblastech kompenzoval růst v jiných regionech

V pátek 4. července postihl část České republiky výpadek elektřiny, který způsobil dramatický propad televizní sledovanosti. V některých oblastech dosáhl až 80 %. Nicméně zatímco v postižených regionech televize na několik hodin zhasla, jinde v Česku sledovanost naopak rostla. Celorepublikově tak pokles sledovanosti…

„Pokud nejde produkt změřit, nemá hodnotu,“ říká Wojciech Kowalczyk

Uvádíme třetí část rozhovoru ze série videí expert talks, v nichž Michaela Suráková, Managing Director v naší společnosti Atmedia, diskutuje s experty na televizní a mediální trh. Hostem aktuální série je Wojciech Kowalczyk, odborník na polský televizní trh, zástupce ředitele…

V hlavní roli televizor: velká obrazovka doma stále slouží hlavně ke sledování TV obsahu

Televizor se díky připojení k internetu stává multimediálním centrem domácnosti, a přestože roste jeho využívání ke sledování VoD služeb, YouTube či hraní her, zůstává dominantní aktivitou napříč všemi věkovými skupinami sledování klasické televize. Vyplývá to z oficiálních dat o televizní…
Nahoru