Váš partner ve světě tematických televizí

Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami, nebo provozujete v Česku velmi oblíbený gaučink, prostě tomu v létě neuniknete. Zájem o sport se tak projevil i na televizním zásahu velkých sportovních událostí.

Tenisový Roland Garros, kde excelovala česká tenistka Barbora Krejčíková, přilákal téměř 600 tisíc diváků. Giro d’Italia pak oslovilo téměř 250 tisíc fanoušků silniční cyklistiky.

Smykem jsme ale zajeli také do jiné, nesportovní oblasti. Dětská sledovanost je často téma, které víří vody různých názorů. Kolik dětí usedá pravidelně k televizní obrazovce? My jsme se na to podívali!

A kde jsou největší (nejen sportovní) fanoušci televize? No přece v ************ kraji! Nápovědu hledejte níže 😉

V prvním pololetí se nám dařilo držet každý měsíc podíl na sledovanosti nad 5 %. Také díky tomu můžeme vyhovět vysoké poptávce zadavatelů po televizní reklamě, která od loňského podzimu stále roste.

Užijte si červenec a nezapomeňte překonávat také ty prázdninové rekordy. Třeba v délce spánku, nebo skoku na pivo.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Televizní sledovanost lámala v minulém roce rekordy v České republice i celé Evropě

Televizní sledovanost byla v roce 2020 výrazně ovlivněna celosvětovou pandemií covid-19 a s ní souvisejícím lockdownem. Jak vyplývá z reportu One TV Year in the World od společnosti Glance, nejvíce vzrostla televizní sledovanost v Portugalsku (+ 17 %), Bělorusku (+…

Atmedia otevře v období LOH reklamní prostor na Eurosport 1 jen vybraným klientům

Naše mediální zastupitelství tematických televizních stanic nabízí zadavatelům televizní reklamy exkluzivní partnerství Letních olympijských her v Tokiu na Eurosport 1. Klienti mohou vybírat z několika reklamních formátů od sponzorských vzkazů přes reklamní spoty s garantovanou pozicí po standardní reklamní spoty. Vzhledem…

Atmedia: Prodej reklamy vzrostl meziročně o 49 %

Naše mediální zastupitelství prodalo za první pololetí letošního roku o 49 % více GRPů než za stejné období v loňském roce. Výrazný nárůst souvisí s vyšší poptávkou po televizní reklamě i vyšší sledovaností tematických televizních stanic, které za prvních šest měsíců…
Nahoru