Váš partner ve světě tematických televizí

Letošní rok je na sportovní události opravdu bohatý. Tenisové grand slamy na Eurosport 1 jsou v plném proudu, cyklisté zrovna projíždí Francií a všichni upínají pozornost na Olympijské hry v Tokiu, které nás co nevidět čekají. Ať už sportujete sami, nebo provozujete v Česku velmi oblíbený gaučink, prostě tomu v létě neuniknete. Zájem o sport se tak projevil i na televizním zásahu velkých sportovních událostí.

Tenisový Roland Garros, kde excelovala česká tenistka Barbora Krejčíková, přilákal téměř 600 tisíc diváků. Giro d’Italia pak oslovilo téměř 250 tisíc fanoušků silniční cyklistiky.

Smykem jsme ale zajeli také do jiné, nesportovní oblasti. Dětská sledovanost je často téma, které víří vody různých názorů. Kolik dětí usedá pravidelně k televizní obrazovce? My jsme se na to podívali!

A kde jsou největší (nejen sportovní) fanoušci televize? No přece v ************ kraji! Nápovědu hledejte níže 😉

V prvním pololetí se nám dařilo držet každý měsíc podíl na sledovanosti nad 5 %. Také díky tomu můžeme vyhovět vysoké poptávce zadavatelů po televizní reklamě, která od loňského podzimu stále roste.

Užijte si červenec a nezapomeňte překonávat také ty prázdninové rekordy. Třeba v délce spánku, nebo skoku na pivo.

Vaše Atmedia

previous arrow
next arrow
Slider


Sledujte nás také na Linkedinu a Twitteru a neuteče vám žádná novinka ze světa televize!

Líbil se vám článek? Pošlete ho do světa!
Podobné články

Technický poplatek za odvysílání reklamy je v Polsku standardem, říká Kowalczyk z polské TVP

V rámci našeho projektu Atmedia Insight: Expert Talks vám přinášíme třetí část rozhovoru s Wojciechem Kowalczykem, zástupcem ředitele pro prodej reklamy v marketingovém oddělení veřejnoprávní televize TVP. V této části interview Michaela Vasilová, Managing Director naší společnosti, diskutuje se svým hostem téma…

VOD služby typu Netflix sledují 2 miliony Čechů

Stále přibývá domácností, které využívají VOD služby. Z výzkumu našeho atmedia index vyplývá, že v současnosti si alespoň jednu ze streamovacích služeb předplácí 28 % českých televizních diváků. Výzkum dále ukazuje, že k nejpopulárnějším patří Netflix a HBO Go. VOD…

#cislotydne: Říjen 2021

Říjen je měsíc, kdy je televizní sezona již v plném proudu a sledovanost nezadržitelně míří k vrcholu roku - Vánocům. Ani my jsme v říjnu nezaháleli a představili jsme obchodní nabídku na příští rok. Najdete ji zde, tak mrkněte, ať…
Nahoru